נודה על האמת- ידע הוא משאב חשוב, אולי אחד היחידים שמשמעותי כל כך להצלחה, הן אישית והן עסקית. ובכל זאת, ה-RATING של המקצוע העוסק בידע ובקידומו (למי שלא מכיר: "ניהול ידע"), רחוק מלהיות במקום הראוי לו.
ישראל חברה בפורום ניהול הידע הבינלאומי: KMGN (Knowledge Management Global Network ). בפורום חברות 12 מדינות: הודו, צרפת, רוסיה, ארה"ב, יפן, אינדונזיה, אוסטרליה, דרום אפריקה, הונג-קונג, סינגפור, תאילנד וישראל.
במסגרת תפקידי, אני אחראית מטעם הפורום על צוות משימה "ניהול ידע- להביא את העתיד".
משימה לא קטנה ויש הרבה כיוונים בהם ניתן לפעול. לאחר דיונים החלטנו להתמקד בשני קהלי יעד עיקריים:
העסקים, ובמרכזם מנהלים בארגונים אלו;
והציבור.
עבור העסקים היינו רוצים להציע:
פתרונות ניהול ידע יותר מתקדמים, בהם ניהול ידע משמעותי בהיבטים של:
וAI- בינה מלאכותית
וUX- חוויית משתמש
וBOT-ים- פתרונות רובוטיים אוטומטיים
וBIG DATA- עולם נתוני (ומידע) עתק.
היינו רוצים להצליח יותר בפתרונות המיושמים:
מיקוד בנושאים קריטיים לארגון
יישום בתפיסת AGILE (בהיבטי ערך ובמהירות יישום)
תוצרים המשולבים בתהליכי העבודה בקלות.
ועבור הציבור היינו רוצים להציע:
שפה ברורה
רלוונטיות.
אני פונה כאן לקהל שוחרי ומומחי ניהול הידע בעולם:
כל מי שחושב שיכול לתרום לאחד מנושאים אלו- התחברו לזוגות, חישבו, נסחו, ושלחו לנו רעיונות. עדיף באנגלית, כדי שנוכל לשתף את הצוות המוביל כולו.
כי צריך לעלות מדרגה; וכי תרומה משותפת תיהפך מאמץ שכזה לאפשרי ולאפקטיבי.
מחכה לכם...
Comments