top of page

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 235

אפריל

2019

לגירסת הדפסה

1

מירב בר-שדה

מאת:

מאגר ידע אחד, קהלי יעד שונים

כל ארגון המחזיק מוקדי שירות יודע כי שיתוף בידע, ישפר את שביעות רצון משתמשי הקצה. ארגון העוקב אחר התפתחות השירות יודע כי, הלקוח של היום...

זמן קריאה:

דקות

2

קרן ברוק

מאת:

Newsletter ככלי לתקשורת פנים ארגונית

תקשורת פנים ארגונית- למה זה חשוב? לתקשורת פנים ארגונית שני תפקידים מרכזיים: העברת מידע בתוך הארגון בכל האפיקים הטמעת תהליכים בארגון. מעבר...

זמן קריאה:

דקות

5

דפי וייס

מאת:

כתיבה באינטרנט

טכנולוגיית האינטרנט וההיפר-טקסט אשר החלה לכבוש את העולם בסערה בכניסה למאה ה-21, וממשיכה להאיץ את השתרשותה בממדים עצומים, הולכת ומשנה את...

זמן קריאה:

דקות

5

ד"ר מוריה לוי

מאת:

גישת הקופסה השחורה - סיכום ספר

הספר, גישת הקופסה השחורה: ללמוד מטעויות ולהצליח בגדול, ובשמו המקורי Black Box Thinking, הינו ספר שנכתב בשנת 2015, על ידי Matthew Syed,...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות אפריל 2019

How knowledge management will change with the advent of machine learning and cognitive search

World Bank Blogs

When Barry met Sammy - A Funny View of Human Resources and Knowledge Management

כנסים- אפריל 2019

bottom of page