top of page
ירחון ROM
גיליון מס׳ 235
אפריל
2019
1
מירב בר-שדה
מאת:
מאגר ידע אחד, קהלי יעד שונים
כל ארגון המחזיק מוקדי שירות יודע כי שיתוף בידע, ישפר את שביעות רצון משתמשי הקצה. ארגון העוקב אחר התפתחות השירות יודע כי, הלקוח של היום...
זמן קריאה:
דקות
2
קרן ברוק
מאת:
Newsletter ככלי לתקשורת פנים ארגונית
תקשורת פנים ארגונית- למה זה חשוב? לתקשורת פנים ארגונית שני תפקידים מרכזיים: העברת מידע בתוך הארגון בכל האפיקים הטמעת תהליכים בארגון. מעבר...
זמן קריאה:
דקות
5
דפי וייס
מאת:
כתיבה באינטרנט
טכנולוגיית האינטרנט וההיפר-טקסט אשר החלה לכבוש את העולם בסערה בכניסה למאה ה-21, וממשיכה להאיץ את השתרשותה בממדים עצומים, הולכת ומשנה את...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page