top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 63

דצמבר

2004

לגירסת הדפסה

5

עומר בן יהודה

מאת:

ממנהלת מידע למנהלת ידע

במרכז רוב יחידות שירות הלקוחות של חברות עם בסיס לקוחות גדול, עומדת מערכת מידע המאפשרת לנציג השירות לענות ללקוח על כמעט כל שאלה, החל...

זמן קריאה:

דקות

3

צחי דרורי

מאת:

מעמד ניהול הידע ומנהל ידע בארגונים

מעמד ניהול הידע ומנהל ידע בארגונים בחודשים האחרונים צף ועלה הדיון לגבי המעמד והצורך בניהול ידע ובבעל תפקיד באחריות לנושא בארגונים שונים...

זמן קריאה:

דקות

1

ד"ר מוריה לוי

מאת:

קידום נושא ע"י שילוב Discussion group (פורום) אד הוק

קידום נושא ע"י שילוב Discussion group (פורום) אד הוק יש לך לפעמים נושא "חם" שברצונך להעלות על סדר היום בדחיפות ולהביא למודעות כל עובדיך?...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

ערמת עיתונים

חדשות דצמבר 2004

עיתון

מה חדש ברום? דצמבר 2004

יד נוגעת בגלובוס

מאמר מהעולם על מערכת ניהול ידע המסייעת לרופאים באבחון מהיר ונבון של מטופלות סרטן השד

קהל בכנס צופה במרצה

כנסים קורסים ויתר פורומים- דצמבר 2004

מחברת ועט

ציטוט- Anonymous.

bottom of page