top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 63
דצמבר
2004
5
עומר בן יהודה
מאת:
ממנהלת מידע למנהלת ידע
במרכז רוב יחידות שירות הלקוחות של חברות עם בסיס לקוחות גדול, עומדת מערכת מידע המאפשרת לנציג השירות לענות ללקוח על כמעט כל שאלה, החל...
זמן קריאה:
דקות
3
צחי דרורי
מאת:
מעמד ניהול הידע ומנהל ידע בארגונים
מעמד ניהול הידע ומנהל ידע בארגונים בחודשים האחרונים צף ועלה הדיון לגבי המעמד והצורך בניהול ידע ובבעל תפקיד באחריות לנושא בארגונים שונים...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page