top of page

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 238

יולי

2019

לגירסת הדפסה

2

שגית סלמון

מאת:

Self Service בשירות הארגון

לראשונה, מזה 25 שנה, אני חווה בימים אלה אינטראקציה עם הצבא (טוב, לא בדיוק אני, אבל מישהו מאוד קרוב אלי :-)). כל מיועד לשירות מקבל סיסמה...

זמן קריאה:

דקות

4

הילה כהן

מאת:

קהילות דיגיטליות, מה זה ואיך עושים את זה?

באפריל האחרון התקיים כנס המפתחים השנתי של פייסבוק. בכנס זה פייסבוק הכריזה על מתיחת פנים הכוללת בין היתר חיזוק והעצמת הקהילות. לדבריו של...

זמן קריאה:

דקות

5

ד"ר מוריה לוי

מאת:

It’s not what you sell- it’s what you stand for - סיכום ספר

הספר, It’s not what you sell- it’s what you stand for, הינו ספר שנכתב בשנת 2009, על ידי Roy Spence בסיוע Haley Rushing. הכותב הינו בעל...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- יולי 2019

The knowledge management depot

Why is Knowledge Management so Important?

Organizational Knowledge Sharing Practices

כנסים

bottom of page