top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 165
יוני
2013
5
מיכל בלומנפלד שגיא
מאת:
על כתיבה
למי אני כותב? גם מי שכותב ומפרסם באופן קבוע, אם ישאל את עצמו: למי אני כותב? יגלה שהתשובה העמוקה והכנה ביותר היא: לעצמי. הכתיבה היא צורך...
זמן קריאה:
דקות
3
קרן הראל
מאת:
מנהלות ידע לשרות הלקוח – לא רק במוקדי שירות
מנהלת ידע היא פיתרון המיועד לעובדים, שהמאפיין המרכזי של עבודתם הינו מתן שירות ב"זמן אמת", כאשר הלקוח יושב מולם או ממתין על קו הטלפון....
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page