top of page

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 188

מאי

2015

לגירסת הדפסה

3

מאיה פליישר

מאת:

אתרים רספונסיביים (תגובתיים)

אנחנו כבר יודעים שהכרטיס ביקור של כל חברה הוא האתר שלה. זה מה שמייצג אותה, מאפשר קשר עם הלקוחות, מעלה מכירות, וכו' וכו'... בשנים האחרונות...

זמן קריאה:

דקות

2

אלעד פירן

מאת:

שימוש בחוכמת ההמונים לטובת שיפור ביצועי הארגון

רקע מהי חוכמת ההמונים? חוכמת המונים מוגדרת כחוכמה שיתופית של קהל רב, אשר, בתנאים מסוימים, הינם רב אף מחוכמתו של המומחה. אם לפני שנים,...

זמן קריאה:

דקות

4

מאת:

ציות ארגוני ושימוש בכלי מדיה חברתית בארגונים

זה תקופה ארוכה שאנשי ניהול הידע ציפו לכניסתה של המדיה החברתית (Social Media) לעולם הארגוני. והנה, בשלוש ארבע השנים האחרונות ניתן סוף סוף...

זמן קריאה:

דקות

6

ד"ר מוריה לוי

מאת:

The Power of Habit- Why we do what we do in life and business - סיכום ספר

הספר The Power of Habit- Why we do what we do in life and business, הינו ספר שנכתב על ידי Charles Duhigg, עיתונאי ב- New York Times, זוכה...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות מאי 2015

מאמר מהעולם- Designing a Successful KM Strategy

בלוג- Why Knowledge Management Didn’t Save General Motors

סרטון- Intro to Knowledge Management Tools and Concepts

כנסים- מאי 2015

bottom of page