top of page
ירחון ROM
גיליון מס׳ 188
מאי
2015
3
מאיה פליישר
מאת:
אתרים רספונסיביים (תגובתיים)
אנחנו כבר יודעים שהכרטיס ביקור של כל חברה הוא האתר שלה. זה מה שמייצג אותה, מאפשר קשר עם הלקוחות, מעלה מכירות, וכו' וכו'... בשנים האחרונות...
זמן קריאה:
דקות
2
אלעד פירן
מאת:
שימוש בחוכמת ההמונים לטובת שיפור ביצועי הארגון
רקע מהי חוכמת ההמונים? חוכמת המונים מוגדרת כחוכמה שיתופית של קהל רב, אשר, בתנאים מסוימים, הינם רב אף מחוכמתו של המומחה. אם לפני שנים,...
זמן קריאה:
דקות
4
מאת:
ציות ארגוני ושימוש בכלי מדיה חברתית בארגונים
זה תקופה ארוכה שאנשי ניהול הידע ציפו לכניסתה של המדיה החברתית (Social Media) לעולם הארגוני. והנה, בשלוש ארבע השנים האחרונות ניתן סוף סוף...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page