top of page
external-file_edited.png

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 26

נובמבר

2001

לגירסת הדפסה

2

ד"ר מוריה לוי

מאת:

ניהול תכנים - שלב אחר שלב

נדבך חשוב בניהול ידע הינו התוכן, אותו הזכרנו ע"ג דפי ירחון זה לא אחת. הטיפול בתוכן אינו מסתכם רק באיסוף התכנים מהמקורות השונים. הטיפול...

זמן קריאה:

דקות

1

ד"ר מוריה לוי

מאת:

חיפוש משולב

חיפוש משולב (Federated Search) הוא תהליך של איחוד תוצאות חיפוש ממקורות מידע שונים. ישנם לא מעט כלי תוכנה המתמחים בנושא. הנחת העבודה: יש...

זמן קריאה:

דקות

2

ד"ר מוריה לוי

מאת:

קהילות ידע - הקמת גרעין תוכן ראשוני - אחד הכלים להצלחה

קהילות ידע, המוכרות גם בשם קהילות מומחים או Communities of Practice , הנן קבוצות של אנשים להם עניין משותף. על פי רוב, הכוונה לקבוצה...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

ידיים אוחזות עיתון

חדשות- נובמבר 2001

KMWorld ו – Orbital Software השיקו לאחרונה קהילת ניהול ידע:

The KMWorld Knowledge Community.

האתר מאפשר לאנשי מקצוע בתחום לשאול שאלות הקשורות לניהול ידעלקבל תשובותליצור קשר עם מומחים ולשתף ניסיון מעשי. בנוסף הוא מספק סביבה לבחינת רעיונות חדשיםמאפשר למצוא עזרה בניהול פרוייקטים של ניהול ידע בזמן הנכון וליצור הזדמנויות לפיתוח עסקים חדשים.

הקהילה מאפשרת למבקרים לאתר מגמות מתפתחות בקהילת KM דרך פורום שאלה ותשובה אשר נועד לשתף ידע ומומחיות ביעילות.

א. שווה הצצה!

ב. בהחלט מלמד על התפתחות העניין בנושא ניהול הידע בעולם.


ידיים מקלידות על לפטופ

קוראים מגיבים- אוריאל שטרית מנהל מידע עסקי.

איני חולק על תבנית העקרונות המפורטים לניהול הידע בארגון.

מנהלי הידע באשר הםמודעים לחשיבות העקרונות ומימושם. המכשלה המרכזית נעוצה לדעתי במודעות ובהפנמת החשיבות של הנושאבקרב מנהלי החברות. זהו היעד העיקרי לשכנוע בחשיבות הנושאברמה הפנים ארגונית.

מבחינתי זו היתה המשימה בעדיפות עליונה. לשמחתינתקלתי בהבנה ובשיתוף פעולה של הנהלת החברהשמכירה היטב בחשיבות הנושאמשתפת פעולה ותומכתבאמצעים ובדרכים הקיימות העומדות לרשותה.

מאחל לכלם הצלחה

אוריאל שטרית מנהל מידע עסקי.



אם גם לכם יש תגובה- נא שלחו ונשמח לפרסם.

יד כותבת במחברת

ציטוט- Lao-Tzu

"He who knows others is learned; he who knows himself is wise." --Lao-Tzu

bottom of page