ירחון ROM
מהדורה מס׳ 26
נובמבר
2001
2
ד"ר מוריה לוי
מאת:
ניהול תכנים - שלב אחר שלב
נדבך חשוב בניהול ידע הינו התוכן, אותו הזכרנו ע"ג דפי ירחון זה לא אחת. הטיפול בתוכן אינו מסתכם רק באיסוף התכנים מהמקורות השונים. הטיפול...
זמן קריאה:
דקות
1
ד"ר מוריה לוי
מאת:
חיפוש משולב
חיפוש משולב (Federated Search) הוא תהליך של איחוד תוצאות חיפוש ממקורות מידע שונים. ישנם לא מעט כלי תוכנה המתמחים בנושא. הנחת העבודה: יש...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות

חדשות- נובמבר 2001
KMWorld ו – Orbital Software השיקו לאחרונה קהילת ניהול ידע:
The KMWorld Knowledge Community.
האתר מאפשר לאנשי מקצוע בתחום לשאול שאלות הקשורות לניהול ידעלקבל תשובותליצור קשר עם מומחים ולשתף ניסיון מעשי. בנוסף הוא מספק סביבה לבחינת רעיונות חדשיםמאפשר למצוא עזרה בניהול פרוייקטים של ניהול ידע בזמן הנכון וליצור הזדמנויות לפיתוח עסקים חדשים.
הקהילה מאפשרת למבקרים לאתר מגמות מתפתחות בקהילת KM דרך פורום שאלה ותשובה אשר נועד לשתף ידע ומומחיות ביעילות.
א. שווה הצצה!
ב. בהחלט מלמד על התפתחות העניין בנושא ניהול הידע בעולם.

קוראים מגיבים- אוריאל שטרית מנהל מידע עסקי.
איני חולק על תבנית העקרונות המפורטים לניהול הידע בארגון.
מנהלי הידע באשר הםמודעים לחשיבות העקרונות ומימושם. המכשלה המרכזית נעוצה לדעתי במודעות ובהפנמת החשיבות של הנושאבקרב מנהלי החברות. זהו היעד העיקרי לשכנוע בחשיבות הנושאברמה הפנים ארגונית.
מבחינתי זו היתה המשימה בעדיפות עליונה. לשמחתינתקלתי בהבנה ובשיתוף פעולה של הנהלת החברהשמכירה היטב בחשיבות הנושאמשתפת פעולה ותומכתבאמצעים ובדרכים הקיימות העומדות לרשותה.
מאחל לכלם הצלחה
אוריאל שטרית מנהל מידע עסקי.
אם גם לכם יש תגובה- נא שלחו ונשמח לפרסם.

ציטוט- Lao-Tzu
"He who knows others is learned; he who knows himself is wise." --Lao-Tzu