top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 85

אוקטובר

2006

לגירסת הדפסה

2

ד"ר מוריה לוי

מאת:

פורטל: שער קדמי, אך לא פחות, חצר פנימית!

פורטל כשמו כן הוא. שער. כך אנו נוהגים להסביר לכל מי שרוצה ליישם פורטל ביחידתו. הפורטל אינו תחליף למערכות התפעוליות, לא ל- CRM, לא ל-ERP...

זמן קריאה:

דקות

1

סיוון ערער ראובן

מאת:

ההבדל בין מיפוי לאפיון

בבואנו ליישם פתרון במסגרת פרויקט ניהול ידע, תחילה עלינו לברר את הצורך וממנו להציע את הפתרון ולא להפך. הצעת הפיתרון לפני הבנת הצורך היא...

זמן קריאה:

דקות

4

עומר בן יהודה

מאת:

התאמת מנועי חיפוש לאוכלוסיות

כיום, בכל שירות ידע חוץ/ פנים ארגוני (אתרים, פורטלים, קהילות, מערכות ניהול תוכן/מסמכים וכו') אנו משלבים מנוע חיפוש באופן מובן אליו. זו...

זמן קריאה:

דקות

4

ד"ר מוריה לוי

מאת:

The Knowledge Creating Company- הצצה לתרבות פיתוח הידע בחברות ביפן - סיכום ספר

בשנת 1995, זמן קצר לאחר שתבע פיטר דרוקר את מונח "עובדי הידע" ונושא ניהול הידע ופיתוחו החל להתגלגל, כתבו נונקה וטאקאוצ'י ספר מופת: The...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

ידיים אוחזות עיתון

חדשות ROM- אוקטובר 2006

יד נוגעת בגלובוס

אתר content-wire לניהול תוכן

קהל באולם כנסים צופה במרצה

כנסים בארץ ובעולם- אוקטובר 2006

bottom of page