top of page

ירחון ROM 

247 גיליון מס׳

אפריל

2020

לגירסת הדפסה

1

דפי וייס

מאת:

יצירת Hotspots ב-Snagit בקלי קלות

בין אם אנחנו מכינים ניוזלטר לקידום תכני אתר, כותבים מדריך למשתמש, או בונים mockup למערכת, הלקוחות שלנו מצפים יותר ויותר להתנהגות כמו...

זמן קריאה:

דקות

2

רימונה פרקש ברוך

מאת:

ניהול ידע במוקד שירות לקוחות פיננסי בזמן משבר

מגיפת הקורונה מציבה בפנינו אתגרים לא פשוטים, עם השלכות עקיפות וישירות על מגזרים שונים במשק, אשר משתקפים ישירות בבורסות העולמיות...

זמן קריאה:

דקות

4

ד"ר מוריה לוי

מאת:

SEEING THE TEXT - סיכום ספר

הספר, Seeing the Text הוא ספר שנכתב על ידי Mary Schertz ו- Perry Yoder בשנת 2001. מטרתו לסייע בקריאת והבנת טקסטים. שתי הכותבים הם מרצים...

זמן קריאה:

דקות

3

נגה ציפמן

מאת:

ניהול ישיבות צוות באופן מקוון: מיומנויות הנחייה והדרכה מרחוק במערכות פגישה מקוונות

ארגונים רבים מתמודדים בימים אלו עם הניסיון לעבור לעבודה מרחוק. הוראות העבודה לשעת חירום חייבו מנהלים רבים לעבור במהירות מניהול הצוות שלהם...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות אפריל 2020

Crisis knowledge management: Reconfiguring behavioural science for COVID-19 crisis response

The Findability blog

Creating a truly knowledge sharing organisation

אפריל 2020

bottom of page