top of page
external-file_edited.png

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 295

אפריל

2024

5

שירי עצמון

מאת:

איך הקמת מערך ניהול ידע שיפרה את השירות במוקד- סיפור לקוח

מינהלת ידע במוקד שירות לקוחות מהווה כלי עזר מרכזי במתן שירות ללקוח ובשמירה על מקצועיות הנציגים לאורך זמן. לעיתים קרובות, חברות וארגונים...

זמן קריאה:

דקות

2

ענת ביילסקי

מאת:

הכירו את מודלי ה-SLM - המהפכה הקטנה בבינה מלאכותית שפתית

מהו מודל שפה קטן (Small Language Model)? מודל שפה קטן (SLM) הינו סוג של מודל למידת מכונה שיכול לבצע משימות הקשורות לעיבוד שפה טבעית....

זמן קריאה:

דקות

10

ד"ר מוריה לוי

מאת:

Innovative Creativity - סיכום ספר

הספר Innovative Creativity: Creating with Innovation in Mind הוא ספר שנכתב על ידי שני חברים Dr. Alex Bennet & Dr. Arthur Shelley ,...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

כדור הארץ

חדשות אפריל 2024

אנו ממשיכים בחגיגה השנתית שלנו, לציון 25 שנות פעילות ניהול ידע ברום. כחלק מהחגיגות הללו, אנו שמחים לשתף משחק KM חדש דו-חודשי, אנו מזמינים את כולם להשתתף ולזכות בפרסים.

כל מי שיצליח לפתור את האתגר יקבל עותק של אחד מספריהם של אלכס ודוד בנט. 

בנוסף, נערוך הגרלה; לזוכה יוענק קופון לספר באמזון בסך 100 דולר ושעת ייעוץ אישית עם ד"ר מוריה לוי. 

עקבו אחר הקישור הזה לאתגר אפריל שלנו: https://bit.ly/4azvfth


איש מחפש בתקיות במחשב

הכירו גישה יעילה לניהול ידע

מאמר זה מציג אסטרטגיה פשוטה אך מקיפה, המציעה פרספקטיבות חדשות לניהול יעיל של ידע ארגוני- https://bit.ly/3VvaESM

איש מחזיק ביד אייקון של אדם

ניהול ידע במכירות ושירות לקוחות

בלוג הדן בניהול ידע הקשור בעיקר לנושאי מכירות ושירות לקוחות- https://bit.ly/3VxNR8V

איש עומד מול לוח

KiSure- Securing Organizational Continuity and Success, Capturing the Tacit Knowledge

סרטון: הבטחת המשכיות, הצלחה ארגונית ולכידת הידע הסמוי- https://bit.ly/4cGQxr4

גלובוס דיגיטלי עם קווים ונקודות

כנס בינלאומי לטכנולוגיה וחדשנות

International Conference on Technology and Innovation

August 15-16, 2024 in Tokyo, Japan

Link

bottom of page