top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 130
יולי
2010
4
שלומית עמיחי
מאת:
אתגרים בניהול מנהלת מידע מבוזרת
מנהלת המידע היא כלי בשירות עובדי הארגון הנותנים שירות ללקוח. היא יכולה לשמש את העובדים הנותנים שירות ללקוח חיצוני (נציגי שירות, מוקדנים,...
זמן קריאה:
דקות
3
קרן הראל
מאת:
אפקט ההוצאות האבודות בפרויקט BI
דמיינו את התרחיש הבא (מבוסס על סיפור אמיתי): בוקר שישי ושמשי של חודש מרץ. החלטתם לטייל ברחובות תל אביב ולהיכנס לארוחת בוקר באחד מבתי הקפה...
זמן קריאה:
דקות
6
ד"ר מוריה לוי
מאת:
The Effective Executive in Action - סיכום ספר
ספר זה, The Effective Executive in Action הנו הספר האחרון אותו כתב Peter Drucker לפני מותו. ההקדמה לספר נכתבה על ידו בסתיו 2005, ואנו...
זמן קריאה:
דקות
3
מאת:
בינת לקוח
המושג "בינת לקוח" (Customer Intelligence) מתייחס לתהליך איסוף וניתוח מידע אודות הלקוחות הן על פרטיהם האישיים והן על הפעולות שהם מבצעים...
זמן קריאה:
דקות
3
מילה פבלוק
מאת:
שימור ידע פורשים- טיפול בהתנגדויות
מקובל לחשוב שבעידן של ימינו הטכנולוגיה היא פתרון לכמעט כל דבר. על אף חשיבותה הגבוהה של הטכנולוגיה, לא פעם היא לבדה אינה מספיקה, גם לא...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page