top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 166

יולי

2013

לגירסת הדפסה

3

ד"ר מוריה לוי

מאת:

איך מתניעים פעילות ניהול ידע בארגון? מאיפה מתחילים?

ניהול ידע הינו תחום חדש, הקיים בעולם פחות מ- 20 שנה. היות וכך, הוא אינו נפוץ בכלל הארגונים. עם זאת, היות וידע הופך גורם משמעותי יותר...

זמן קריאה:

דקות

2

אלעד פירן

מאת:

האם לרכוש את תקן ניהול הידע?

נפגשתי עם הלקוחה לראשונה לפני מספר חודשים. עוד טרם פגישתנו כבר שוחחנו בטלפון, דיברנו קצת על המטרות שברצונה לקדם בארגון, על המצב הקיים ועל...

זמן קריאה:

דקות

2

מאיה פליישר

מאת:

חוויית המשתמש בדרך למוצר האמיתי

חוויית משתמש (מאנגלית: UX, קיצור של User Experience) הינה חוויה אנושית, המשפיעה על האופן בו אדם חושב, מרגיש או פועל כאשר הוא משתמש במערכת...

זמן קריאה:

דקות

4

מערכת רום

מאת:

מדורת השבט המודרנית- בשירות ניהול ידע בארגון

מדורת השבט המודרנית- שימוש בסיפור סיפורים בשירות ניהול ידע בארגון כולנו עוסקים, במודע או שלא, בסיפור תרחישי חיינו. אנו משתפים אחרים...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- יולי 2013

חווית המשתמש בישראל

כנסים- אירועי ניהול ידע המתקיימים בארץ ובעולם.

bottom of page