top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 166
יולי
2013
3
ד"ר מוריה לוי
מאת:
איך מתניעים פעילות ניהול ידע בארגון? מאיפה מתחילים?
ניהול ידע הינו תחום חדש, הקיים בעולם פחות מ- 20 שנה. היות וכך, הוא אינו נפוץ בכלל הארגונים. עם זאת, היות וידע הופך גורם משמעותי יותר...
זמן קריאה:
דקות
2
אלעד פירן
מאת:
האם לרכוש את תקן ניהול הידע?
נפגשתי עם הלקוחה לראשונה לפני מספר חודשים. עוד טרם פגישתנו כבר שוחחנו בטלפון, דיברנו קצת על המטרות שברצונה לקדם בארגון, על המצב הקיים ועל...
זמן קריאה:
דקות
2
מאיה פליישר
מאת:
חוויית המשתמש בדרך למוצר האמיתי
חוויית משתמש (מאנגלית: UX, קיצור של User Experience) הינה חוויה אנושית, המשפיעה על האופן בו אדם חושב, מרגיש או פועל כאשר הוא משתמש במערכת...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page