top of page
external-file_edited.png

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 105

יוני

2008

לגירסת הדפסה

הילכו BI ו- KM יחדיו, בלתי אם נועדו?

מעשה במנהל, שבאמת רצה לנהל את הארגון עליו הופקד, בדרך הטובה ביותר. תיאוריה ששמע (למעשה, תיאוריה שזיכתה את פרופ' כהנמן הישראלי בפרס נובל...

ד"ר מוריה לוי

מאת:

דקות

זמן קריאה:

3

הקמת Workflow במערכת MOSS 2007

פעמים רבות אנו מנהלים תהליכי עבודה רבים במסגרת עבודתנו. אחת המשימות הקשות ביותר היא לדאוג כי כל תהליכים העבודה יתקיימו במהירות וביעילות...

אופיר ויינשטיין

מאת:

דקות

זמן קריאה:

3

The Long Tail - למה עתיד העסקים הנו למכור פחות מכל דבר, אך הרבה יותר - סיכום ספר

ו ו The Long Tail הנו מושג שהושאל מהעולם המתמטי סטטיסטי ונודע כאחד מאבני היסוד של עולם ה- WEB2.0, אך אם תשאלו אותי, למרות שהספר מדבר על...

ד"ר מוריה לוי

מאת:

דקות

זמן קריאה:

5

ראיון עם זוהר שרון מנהל הידע העירוני – עיריית תל-אביב-יפו

השורה התחתונה ‏"אם נצטרך לסכם את פרויקט ניהול הידע אפשר לתאר אותו במילים הבאות: אנחנו חלוצים בתחום ניהול הידע ‏וחלוץ מה לעשות מזיע, מעבד...

נעמה ברקוביץ'

מאת:

דקות

זמן קריאה:

6

יום הולדת לאתר/קהילה/פורטל

אחד מהסימנים המובהקים של כל תרבות באשר היא הם הטקסים שנערכים בין חבריה. והפעם על יום ההולדת כטקס חשוב ומשמעותי לא רק עבור כל אחד מאתנו...

נעמה הלוי

מאת:

דקות

זמן קריאה:

2

ויקיפדיה ארגונית

עולם ה- WEB2.0 מסקרן את רובנו. התכונה סביבו אמיתית, ומהווה יותר מאשר Trend קצר חולף. יש שם תנועה רבה: אנו מדווחים מידי יום על עוד WIKI’s ...

ד"ר מוריה לוי

מאת:

דקות

זמן קריאה:

3

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

ערמת עיתונים

חדשות ROM- יוני 2008

קורס ניהול ידע "לדעת יותר" מבית ROM Knowledgeware

מחזור 13 של קורס "לדעת יותר" מבית ROM Knowledgeware נפתח ב 14/5/2008.

הקורס, בהיקף של כ - 40 שעות לימוד, מתקיים במתכונת של 5 מפגשים חד שבועיים.

כחלק ממגמת התפתחות והתחדשות שחרטנו על דגלינו, ועל מנת להתאים את מתכונת הקורס לצרכים שזיהינו, שדרגנו את מתכונת הקורס, כולל הוספה של תכנים חדשים.

בין הנושאים הנלמדים בקורס:

  • אתרים ופורטלים

  • קהילות ידע

  • ניהול לקחים

  • ארגון תכנים

  • WEB 2.0 והשלכותיו על ניהול הידע הארגוני

לבוגרי הקורס תוצע פגישת ייעוץ חינם בתום הקורס, לבחינת יישום הנושאים שנלמדו בארגונם.

הקורס מותאם למנהלי ידע, לכל מי שעוסק בתחום ולכל מי שמעוניין להתמחות בתחום.

אנו מודים לכל המשתתפים בקורס על שבחרו בנו ומאחלים להם בהצלחה!


סקר מנויים ירחון 2Know

קוראים יקרים,

אחרי למעלה מ 100 גיליונות שהתפרסמו, נשמח לשמוע את דעתכם לגבי הירחון.
מה הפינות האהובות עליכם במיוחד? באיזה נושאים הייתם מעוניינים לקבל הרחבה? ועוד כהנה וכהנה נושאים שעל הפרק. אנו מבטיחים לעשות שימוש מושכל בתשובותיכם ולהמשיך לחתור לשיפור מתמיד של הירחון עבורכם, קוראינו.

בתודה מראש, 
צוות  2Know.


100 החברות המשפיעות על ניהול הידע

KMWorld פירסם את רשימת 100 החברות המשפיעות על ניהול הידע בעולם.


ידיים מקלידות על לפטופ

חתירה לידע

"I must continue to strive for more knowledge and more power, though the new knowledge always contradicts the old and the new power is the destruction of the fools who misuse it.


. George Bernard Shaw

יד נוגעת בגלובוס

למידה ארגונית וניהול ידע

אתר החודש הוא פורטל שלם לנושא ניהול הידע. מכיל מאמרים, בלוגים, מחקרים כנסים ועוד.

לקישור לחץ כאן

עיתון מקופל

מגמות

חברת ROM מתחילה פעילות בתחום ה- BI

חברת ROM, הידועה עד היום בפעילות ניהול הידע שהובילה, עושה את צעדיה הראשונים בתחום ה- BI.

הדגש המרכזי של הפעילות בשלב זה הנו- מיצוי ה- BI שכבר קיים בארגון. ROM נכנסת בימים אלו לשני פרויקטים ראשונים, המתמקדים בתחום זה ובערך המוסף הייחודי שלה להבנת הצרכים העסקיים. בצד אלו מביאה חברת ROM ייחודיות גם בתחום השילוב בתהליכי עבודה, בתחום ניהול השינוי (הטמעה תרבותית של התחום) וארגון נכון של מחווני ומסכי BI.

במסגרת הפעילות החדשה יוצא לאור גם ירחון זה 2know-BI, בצד שני העיתונים הנוספים הקיימים 2know-KM ו- 2know-Blog. נשמח אם תציעו לעמיתים נוספים, להצטרף ולעשות מנוי לירחונים. נשמח אם תפנו אלינו לשמוע פרטים נוספים על שירותי ה- BI. 


IBM ו- Sapiens יוצאות עם מוצר חדש לשוק הביטוח

IBM ו- Sapiens יצאו במוצר חדש המשלב פתרון ייעודי לשוק הביטוח. הנושא מעניין, הן כי זו אחת המגמות המדוברות (כניסה לשווקים ורטיקאליים), והן כי Sapiens הנה חברה ישראלית. להמשך הדיווח


זוכת תחרות טכנולוגית MITX בקטגורית הבינה העסקית והאנליטיקה

בתחרות לטכנולוגית MITX, בנושא חדשנות וטכנולוגיות חדשות מבטיחות באזור New England, זכתה חברת Visible Measures בקטגורית הבינה העסקית והאנליטיקה. החברה מתמקדת במדידת הצריכה וההפצה של Internet video. כמובן- באמצעים של בינה עסקית. 

bottom of page