top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 52
ינואר
2004
7
דורית כספי
מאת:
ניהול ידע בתנובה
במאמר זה אנסה לפתוח צוהר לעולם ניהול הידע בתשלובת החלב, תוך סקירת המתודות והעקרונות המרכזיים הקיימים אצלנו ושזירתם בדוגמאות מניסיוננו...
זמן קריאה:
דקות
5
ד"ר מוריה לוי
מאת:
מתודולוגיה משולבת להפקת לקחים
עיתון ניהול ידע, לא צריך לספר עד כמה ניהול הידע הארגוני הקיים הנו חשוב. הנושא ברור. לא פחות חשוב, לפתח את הידע הארגוני החדש. לפיתוחו של...
זמן קריאה:
דקות
2
ד"ר מוריה לוי
מאת:
אנדרגוגיה
להבדיל מהפדגוגיה שבה המוקד הוא תהליך הלמידה וההובלה של הילד, האנדרגוגיה (Andragogy) שמה דגש על הלומד עצמו, האדם המבוגר הלומד. המאפיינים...
זמן קריאה:
דקות
3
סיון הלוי
מאת:
שימוש באקטיבציה (מעורבות) בתהליכי ניהול ידע בארגון
ניהול ידע בדומה לכל תהליך ארגוני, מתחיל ונגמר באנשים, העובדים הם אלו שאוצרים את הידע בין אם הוא סמוי ובין אם גלוי, הם אלו שיקבעו בסופו של...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page