top of page

ירחון ROM 

136 מהדורה מס׳

ינואר

2011

לגירסת הדפסה

3

ד"ר מוריה לוי

מאת:

סיכום דיון וירטואלי

שיח משותף עם ד"ר אשר עידן, מנהל התוכנית לניהול עתידי במדיה חברתית, בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א. מרצה לניהול ולמודיעין עסקי ברשתות...

זמן קריאה:

דקות

2

מירב בר-שדה

מאת:

דיוור אלקטרוני – איך עושים את זה נכון?

דיוור אלקטרוני – איך עושים את זה נכון? דיוור אלקטרוני, המוכר גם בשם ניוזלטר, הוא כלי שיווקי הנותן מענה הן לצרכים חוץ ארגוניים והן לצרכים...

זמן קריאה:

דקות

2

מאת:

בינה עסקית בזמן אמת

בינה עסקית, במובנו הקלאסי של המונח, היא, בלא ספק, כלי אסטרטגי רב עוצמה עבור ארגונים. באמצעות עיבוד, ניתוח ומניפולציה של כמויות עצומות של...

זמן קריאה:

דקות

2

ד"ר מוריה לוי

מאת:

WIKI: ללכת בלי - להרגיש עם

WIKI: ללכת בלי - להרגיש עם מעטים מאיתנו שמעו על Ward Cunningham. מעטים יודעים שכבר בעשרים וחמישה למרץ, 1995, לפני שרובנו הכיר בכלל את...

זמן קריאה:

דקות

4

ד"ר מוריה לוי

מאת:

PresentationZen Design - סיכום ספר

ספר זה, Presentation ZenDesign, שנכתב ע"י Garr Reynolds ופורסם ב- 2010, הנו ספר המשך לספרו PresentationZen שנכתב ופורסם ב- 2008. הספר...

זמן קריאה:

דקות

3

ענת קוסיאק

מאת:

ניהול ידע חוויתי?

על תרומת פעילות ופתרונות ניהול ידע לארגון להשגת יעדיו העסקיים דובר ונאמר רבות. יחד עם זאת נשאלת השאלה האם לחוויה יש מקום בפעילות זו? האם...

זמן קריאה:

דקות

1

שגית סלמון

מאת:

רשת מקצועית

הרשת המקצועית (Professional Network) של העובד הינה אוסף הפתרונות המהווים את ארגז הכלים המקצועיים שלו. אלו קשורים זה בזה, ולכן ניתן...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- ינואר 2011

בלוג בנושא ניהול ידע לצרכי מחקר שיווקי

כנסים- אירועי ניהול ידע המתקיימים בארץ ובעולם.

bottom of page