ירחון ROM
136 מהדורה מס׳
ינואר
2011
3
ד"ר מוריה לוי
מאת:
סיכום דיון וירטואלי
שיח משותף עם ד"ר אשר עידן, מנהל התוכנית לניהול עתידי במדיה חברתית, בפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א. מרצה לניהול ולמודיעין עסקי ברשתות...
זמן קריאה:
דקות
2
מירב בר-שדה
מאת:
דיוור אלקטרוני – איך עושים את זה נכון?
דיוור אלקטרוני – איך עושים את זה נכון? דיוור אלקטרוני, המוכר גם בשם ניוזלטר, הוא כלי שיווקי הנותן מענה הן לצרכים חוץ ארגוניים והן לצרכים...
זמן קריאה:
דקות
2
מאת:
בינה עסקית בזמן אמת
בינה עסקית, במובנו הקלאסי של המונח, היא, בלא ספק, כלי אסטרטגי רב עוצמה עבור ארגונים. באמצעות עיבוד, ניתוח ומניפולציה של כמויות עצומות של...
זמן קריאה:
דקות
2
ד"ר מוריה לוי
מאת:
WIKI: ללכת בלי - להרגיש עם
WIKI: ללכת בלי - להרגיש עם מעטים מאיתנו שמעו על Ward Cunningham. מעטים יודעים שכבר בעשרים וחמישה למרץ, 1995, לפני שרובנו הכיר בכלל את...
זמן קריאה:
דקות
4
ד"ר מוריה לוי
מאת:
PresentationZen Design - סיכום ספר
ספר זה, Presentation ZenDesign, שנכתב ע"י Garr Reynolds ופורסם ב- 2010, הנו ספר המשך לספרו PresentationZen שנכתב ופורסם ב- 2008. הספר...
זמן קריאה:
דקות
3
ענת קוסיאק
מאת:
ניהול ידע חוויתי?
על תרומת פעילות ופתרונות ניהול ידע לארגון להשגת יעדיו העסקיים דובר ונאמר רבות. יחד עם זאת נשאלת השאלה האם לחוויה יש מקום בפעילות זו? האם...