top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 78

מרץ

2006

לגירסת הדפסה

4

עמית סטריקובסקי

מאת:

ניהול משובים

מרכיב חשוב בכל תהליך ניהול בכלל וניהול ידע בפרט הוא תהליך המשוב (Feedback), או בשמו האחר,"היזון חוזר": המשוב אינו נחלתו הבלעדית של עולם...

זמן קריאה:

דקות

2

עומר בן יהודה

מאת:

ולוג (בלוג באמצעות וידאו)

לא מזמן, אבל ממש לא מזמן (5 שנים), נחשפנו לסוג חדש של אמצעי תקשורת באינטרנט ה- blog / בלוג- יומן אינטרנטי שיתופי. אמצעי מהפכני זה שימש...

זמן קריאה:

דקות

2

עומר בן יהודה

מאת:

אפקט הפרומו

אומרים שהלקוח הישראלי "רואה" מוצרים דרך הידיים. כשאנו בוחרים לחם במאפייה, המישוש הוא חלק מהרכישה. גם משפטי מכירה מתוחכמים ע"י המוכר כגון...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

עיתון מקופל

חדשות מרץ 2006

יד נוגעת בגלובוס

מאמר מהעולם- 10 עקרונות בסייסים לניהול תוכן מההיבט התרבותי והאסטרטגי.

מודעת דרושים

חיפוש עבודה- מרץ 2006

קהל בכנס מוחא כפיים

כנסים קורסים ויתר פורומים- מרץ 2006

עיפרטו מונח על מחברת

ציטוט- הרמן הסה

לפטופ מחברות ועטים על שולחן עבודה

ולסיום קומיקס קצר בנושא ניהול ידע

bottom of page