ירחון ROM
מהדורה מס׳ 78
מרץ
2006
4
עמית סטריקובסקי
מאת:
ניהול משובים
מרכיב חשוב בכל תהליך ניהול בכלל וניהול ידע בפרט הוא תהליך המשוב (Feedback), או בשמו האחר, "היזון חוזר" : המשוב אינו נחלתו הבלעדית של...
זמן קריאה:
דקות
2
עומר בן יהודה
מאת:
ולוג (בלוג באמצעות וידאו)
לא מזמן, אבל ממש לא מזמן (5 שנים), נחשפנו לסוג חדש של אמצעי תקשורת באינטרנט ה- blog / בלוג- יומן אינטרנטי שיתופי. אמצעי מהפכני זה שימש...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות

חדשות מרץ 2006
כנס ניהול הידע השנתי של חברת ROM בשיתוף 'אנשים ומחשבים' 2006KM Experts Summit המופק זו השנה הרביעית ברציפות מתקרב בצעדי ענק! חודש לפני, וישנם כבר מעל 400 נרשמים. אנו צופים כ- 1,000 משתתפים.
בכנס נפרסם את תוצאות סקר ניהול הידע של ישראל 2006 המתקיים בימים אלו זו שנה שנייה ברציפות. השתתפו גם אתם בסקר! בין המשיבים תוגרל השתתפות בקורס ניהול הידע "לדעת יותר" מבית חברת ROM.
במקביל להרצאות בכנס, יתקיים KM HYDE PARK , בימת נואמים בחדר מקביל, בה יוכל כל אחד שיירשם, לדבר 10 דקות ככל העולה על רוחו, בנושאי ניהול ידע.
חברת ROM מזמינה אישית כל אחד ממנויי וקוראי עיתון 2know להירשם ולקחת חלק בחגיגת ניהול ידע זו. נפגש בכנס ב- 20/03/06!

מאמר מהעולם- 10 עקרונות בסייסים ל ניהול תוכן מההיבט התרבותי והאסטרטגי.
ניהול תוכן הוא כלי מפתח לשיפור תהליכים ופיתוח מוצרים ושירותים בארגונים. הפתרונות הטכנולוגיים (מערכות ניהול מסמכים,(data warehouse הם אינם בעלי אחוזי הצלחה מרשימים. מאמר זה, מציע 10 עקרונות בסייסים לניהול תוכן מההיבט התרבותי והאסטרטגי.

ציטוט- הרמן הסה
"החכמה היא מחשבה שיש בה ספק, ומעשים שיש בהם בטחון".
הרמן הסה