top of page

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 210

מרץ

2017

לגירסת הדפסה

1

שגית סלמון

מאת:

רשת חברתית

רשת חברתית (Social Network) היא זירה שיתופית, בה מנהלים שיח ומשתפים תוכן מוכוון עשייה. לרשת החברתית 2 מרכיבים בסיסיים: צמתים (nodes)-...

זמן קריאה:

דקות

2

דודי רוזנטל

מאת:

סביבה דיגיטלית כוללת

כשם שבעיית הרעב בעולם המפותח בתחילת המאה העשרים, התחלפה בבעיה של עודף משקל בסיומה, כך גם בארגונים מודרניים עברנו בשנים האחרונות ממצב של...

זמן קריאה:

דקות

2

ד"ר מוריה לוי

מאת:

שימור ידע פורשים/מומחים

הסבר שימור ידע פורשים/ מומחים (Knowledge Retention) עוסק בשימור הידע הייחודי בדרכים למזער את הנזק הארגוני עם עזיבתם של מומחים שעבדו...

זמן קריאה:

דקות

3

רויטל אלעזר

מאת:

דף נחיתה

גולשים (ובעצם, מי לא?) תמיד אוהבים הצעות טובות, משתלמות, ממוקדות, כאלו המציעות פתרון ריאלי ומהימן לדברים שאנחנו צריכים. חשיבה שיווקית...

זמן קריאה:

דקות

5

ד"ר מוריה לוי

מאת:

Getting to yes - סיכום ספר

הספר Getting to yes: negotiating an agreement without giving in, הינו ספר שנכתב ע"י Roger Fisher & William Ury מומחים מאוניברסיטת...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות רום- מרץ 2017

Knowledge Management in the Age of Social Media

כנסים- מרץ 2017

bottom of page