top of page
ירחון ROM
גיליון מס׳ 234
מרץ
2019
7
ד"ר מוריה לוי
מאת:
Great at Work - סיכום ספר
הספר, Great at Work: How top performers do less, work better and achieve more , הינו ספר שנכתב בשנת 2018, על ידי Morten Hansen, פרופסור...
זמן קריאה:
דקות
3
דנה נוימן רותם
מאת:
מדייקים את השיח הדיגיטלי
יוצרים מענה איכותי ומותאם ארגון באמצעים הדיגיטליים אמצעי מתן שירות ללקוח התפתחו מאוד במהלך השנים האחרונות, וכך גם הצפייה שלנו כלקוחות...
זמן קריאה:
דקות
2
מיכל גיל פרץ
מאת:
פורטל לקוחות
תקשורת רציפה ומהירה מול לקוחות היא המפתח לניהול מצליח של כל ארגון. בעידן שלנו, בו לקוחות רגילים לצרכנות אינטרנטית באמצעות המחשב או...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page