top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 86

נובמבר

2006

לגירסת הדפסה

2

עמית סטריקובסקי

מאת:

עיתון וירטואלי

אחת הפעולות החשובות ביותר, במסגרת הקמת פיתרונות לניהול ידע הנה פעולת השיווק של הפיתרון. סוגיה זו הנה מרכזית ואף קריטית בהצלחת ההטמעה של...

זמן קריאה:

דקות

3

ד"ר מוריה לוי

מאת:

מודל של ניהול ידע ומבנה ה- N-FORM הארגוני

רוב שוחרי ניהול הידע נתקלו בוודאי בשמו של NONAKA, מחלוצי ומובילי הדרך בניהול הידע. פחות מוכר, עמיתו השבדי , GUNNAR HEDLUND. שניהם כתבו...

זמן קריאה:

דקות

2

נגה ציפמן

מאת:

מקבץ ידיעות

המושג Newsgroup מתאר מאגר מסרים שנשלחו ממשתמשים הנמצאים במיקומים גיאוגרפיים שונים,אולם הינם שותפים לתחום עניין מסוים. ניתן לדמות...

זמן קריאה:

דקות

4

עומר בן יהודה

מאת:

מומחי תוכן באתרי אינטראנט

תפקיד שתופס יותר ויותר נפח בארגונים הוא תפקיד מומחי התוכן. מהרגע שהחלו לצוץ בארגונים פתרונות אינטראנט הראשונים, נולד תפקיד זה ומאז הוא רק...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

ידיים אוחזות עיתון

חדשות ROM- נובמבר 2006

יד כותבת

התמדה

קהל בכנס מוחא כפיים

כנסים בארץ ובעולם- נובמבר 2011

bottom of page