top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 86
נובמבר
2006
2
עמית סטריקובסקי
מאת:
עיתון וירטואלי
אחת הפעולות החשובות ביותר, במסגרת הקמת פיתרונות לניהול ידע הנה פעולת השיווק של הפיתרון. סוגיה זו הנה מרכזית ואף קריטית בהצלחת ההטמעה של...
זמן קריאה:
דקות
3
ד"ר מוריה לוי
מאת:
מודל של ניהול ידע ומבנה ה- N-FORM הארגוני- סיכום ספר
רוב שוחרי ניהול הידע נתקלו בוודאי בשמו של NONAKA, מחלוצי ומובילי הדרך בניהול הידע. פחות מוכר, עמיתו השבדי , GUNNAR HEDLUND. שניהם כתבו...
זמן קריאה:
דקות
2
נגה ציפמן
מאת:
מקבץ ידיעות
המושג Newsgroup מתאר מאגר מסרים שנשלחו ממשתמשים הנמצאים במיקומים גיאוגרפיים שונים,אולם הינם שותפים לתחום עניין מסוים. ניתן לדמות...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page