top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 72
ספטמבר
2005
5
עומר בן יהודה
מאת:
מנהלת מידע, ריכוזית או מבוזרת?
האתגר בארגונים מרובי לקוחות! לכל החברות הגדולות המציעות שירות או מוצר בקנה מידה של מאות אלפי לקוחות, כגון חברות תקשורת נייחת, ביטוח,...
זמן קריאה:
דקות
2
עמית סטריקובסקי
מאת:
פינת תוספות אישיות בפורטל
אין ספור ארגונים משקיעים מאמצים רבים בפיתוח כלי עבודה עבור עובדיהם כדי להגדיל את התפוקות מהם ולענות לצרכיהם. רובם אינם פועלים בחלל ריק...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מק צועיות
חדשות וידיעות
bottom of page