top of page

חדשות מאי 2006

Google משדרגת את כלי החיפוש לארגונים

לראשונה את כלי החיפוש שנועד לסייע

לעובדים ומנהלים בחברות לאתר מידע חיוני

בין יישומי התוכנה השונים.

במהלך חודש אפריל 2006 הציגה Google את גרסת הכלי החדשה המאפשרת איתור מידע במאגרי נתונים גדולים והצגתו בחלון אחד במבנה הדומה לתוצאות החיפוש באתר האינטרנט שלהם.

כדי להתאים את הכלי לצרכי הארגונים, הוא פותח בשיתוף עם ספקיות תוכנה כגון אורקל, סיסקו, Salesforce.com, NetSuite, קוגנוס, סאס ו-Employease.

פיתוח הגרסא החדשה מצביע על שתי מגמות ב : Google ניסיון להפחית את התלות בהכנסות מפרסום באינטרנט הנחשב להפכפך, ולדברי וויט אנדרוס, סגן נשיא למחקר בחברת גרטנר , גם שאיפה לשחק תפקיד משמעותי יותר בשוק התוכנות לארגונים.

הידיעה פורסמה במגאזין InformationWeek

הבלוגים הישראלים מרימים ראש

בשנת 2001, עם השקת אתר ישראבלוג, החל בישראל "עידן" הבלוגים. קצב גדילת כמות הבלוגים מאז היא מדהימה. לאחר שנה, פעלו בישראבלוג קרוב ל-200 בלוגרים ישראלים וכיום, כבר פועלים כ- 20,000!!!

תכני הבלוגים השתנו באופן מהותי גם כן. הם הפסיקו להתמקד רק בחייהם האישיים של הכותבים (קמתי, התלבשתי...) ופנו לנושאים משמעותיים יותר כגון החברה, הקהילה, הכלכלה, המדע והטכנולוגיה והתרבות.

מחקר שפורסם לאחרונה קבע כי השפעת הבלוגים על השיח הציבורי ועולם העסקים הולכת וגוברת ולבלוגים כיום פוטנציאל השפעה על השוק הצרכני והפוליטי. אולם, אנחנו עדיין לא בדיוק שם...

הכתבה פורסמה בעיתון YNET ע"י גל מור

bottom of page