top of page
external-file_edited.png

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 83

אוגוסט

2006

לגירסת הדפסה

הרגעת חשש של בעלי תפקידים לקראת השקת פתרון ידע

נכתב בשיתוף עם נעמה לוי כיום, נהג חדש המוציא רישיון, נוהג כ- 3 חודשים עם מלווה בטרם מותר לו לנהוג לבד לחלוטין. היום שבו שלושת החודשים...

עומר בן יהודה

מאת:

דקות

זמן קריאה:

2

תיאוריות ארגוניות - סיכום ספר

ניהול ידע אינו פועל בואקום. ידוע הדבר, שבתחום זה, אין פתרונות בית ספר וכל פתרון מבוסס על הארגון שבו הוא אמור להיות מיושם. ארגונים שונים,...

ד"ר מוריה לוי

מאת:

דקות

זמן קריאה:

5

שימושים בקהילות

השיח האקדמי רווי מחקרים המנסים להתחקות אחר המניעים את בני האדם לשימוש באמצעי התקשורת. מזה שנים הוכר האינטרנט על יישומיו השונים כאמצעי...

עמית סטריקובסקי

מאת:

דקות

זמן קריאה:

6

וורטל

את המונח פורטל אנו כבר מכירים. פורטל הוא "שער כניסה" (ולא אתר בפני עצמו) לידע מידע ונתונים המיוצרים לרוב במקומות אחרים. זוהי...

עומר בן יהודה

מאת:

דקות

זמן קריאה:

2

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

ידיים אוחזות בעיתון

חדשות אוגוסט 2006

החברות המובילות בדו"ח MAKE 2006
החודש פורסם, זו השנה התשיעית ברציפות, דו"ח MAKE (Most Admired Knowledge Enterprises) ע"י הארגון Teleos בשיתוף עם KNOW Network.
דו"ח זה עוסק בניהול ידע ברמה גלובלית ובוחן ממצאים חשובים, שיטות נבחרות, מובילים בתחום, אופנות ופרופיל החברות המובילות באסיה, אירופה, הודו, יפן וצפון אמריקה.
בין החברות המובילות השנה ניתן למצוא את Apple , Dell ,Google ,Honda ,McKinsey ,Microsoft, Novo ,Samsung ,Sony ,Toyota ועוד.
המעוניינים בדו"ח (ללא תשלום) ניתן לפנות לחברתהמעוניינים בדו"ח (ללא תשלום) ניתן לפנות לחברת Teleos במייל



ערמת עיתונים

חדשות רום- אוגוסט 2006

לקוחות חדשים
חברת ROM מברכת את לקוחותיה החדשים לחודש יולי- מכון מנדל למצוינות ואחד הבנקים הגדולים, עם הצטרפותם למעגל לקוחות ROM. חברת ROM מודה על האמון ומצפה לפעילות ושת"פ פורים.

יד נוגעת בגלובוס

מאמר מהעולם- Knowledge Inside Out

כמעט כל ארגון שרוצה לנהל ידע "רץ" ומחפש ידע מבחוץ. ארגונים לא שמים לב שהם עצמם יושבים על "מכרה זהב" של ידע. על החשיבות שבביצוע סקר ידע בתוך הארגון ניתן לקרוא במאמר Knowledge Inside Out. קריאה מהנה.

למאמר המלא

עיפרון מונח על מחברת

ציטוט- Heibert, 1992

"Communication can promote and guide reflection, and reflection can enrich what is shared through communication".
Heibert, 1992

bottom of page