top of page

ירחון ROM |

גיליון מס׳ 215

אוגוסט

2017

לגירסת הדפסה

2

הדס גיל

מאת:

חוויית משתמש בארגון דיגיטלי

מדינת ישראל מקדמת בשנים האחרונות תכנית דיגיטלית לאומית בכדי להביא לקפיצת מדרגה משמעותית באופן הנגשת שירותים ומוצרים. אחת ממטרות התכנית...

זמן קריאה:

דקות

2

דנה נוימן רותם

מאת:

HAPPNIES בארגון כמקדם מקצוענות

" לפעמים זה נדמה לי שהאושר הולך ברחוב המקביל וצריך ללכת ולקחת אותו ולפעמים זה נדמה לי שהאושר גר בבית ממול וצריך לעבור ולגור איתו........

זמן קריאה:

דקות

2

אלעד פירן

מאת:

פייסבוק משנה את האלגוריתם שלה

מהו האלגוריתם של פייסבוק? פייסבוק מנהלת באופן אוטומטי ואקטיבי את התוכן שלנו ב"פיד" (News Feed) שלנו, בעזרת האלגוריתם שלה. האלגוריתם...

זמן קריאה:

דקות

4

ד"ר מוריה לוי

מאת:

The Art of Social Media - סיכום ספר

הספר "The Art of Social Media: Power Tips for Power Users", הינו ספר, שנכתב ע"י שני אנשים שאוכלים, חיים, נושמים מדיה חברתית- Guy...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- אוגוסט 2017

Forrester

Knowledge Management Basics - Learn and Gain | A quick Overview

כנסים- אוגוסט 2017

bottom of page