top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 93

יוני

2007

לגירסת הדפסה

5

יובל מרקוביץ'

מאת:

שימור הידע במוקדי שימור לקוחות

עולם העסקים בו אנו נוטלים חלק, משופע ספקי שירותים. החל משירותי טלפוניה, אינטרנט ולוגיסטיקה למיניהם וכלה בשירותי צפייה. בסיס הלקוחות הוא...

זמן קריאה:

דקות

3

עמית סטריקובסקי

מאת:

צוות משימה

ניהול ידע אינה משימה של אדם אחד, מוכשר ככל שיהיה. אחד מהתנאים הקריטיים להצלחה (CSF- Critical Success Factors) הנו מבנה ארגוני תומך. על פי...

זמן קריאה:

דקות

9

ד"ר מוריה לוי

מאת:

Working Knowledge עפ"י ספרם של Prusak & Davenport

ספר זה, Working Knowledge, נכתב ע"י שניים ממובילי ניהול הידע בעולם- Larry Prusak ו- Thomas Davenport. הספר נכתב ה- 1998, ומהדורה רכה,...

זמן קריאה:

דקות

1

מאת:

ארגון תמונות וטקסט בשימוש באמצעות Webpart מסוג עורך תוכן

אחד הכלים השימושיים ביותר בעיצוב דף באתר Sharepoint הנו השימוש בWebpart - מסוג "עורך תוכן", אשר באמצעותו ניתן לשלב תמונות וטקסט זה לצד...

זמן קריאה:

דקות

3

מאיר עזר

מאת:

התועלות שביישום בסיס ידע לאספקת שירות עצמי מקוון

היסודות בניהול מערך לתמיכת לקוחות בעבר, הטלפון היה האמצעי העיקרי לתקשורת בין הלקוח והעסק. בנוסף לעלותו היקרה, תמיכה טלפונית הינה מוגבלת...

זמן קריאה:

דקות

2

קרן טרוסלר

מאת:

מה עושים כשאין זמן לשתף בידע?

נכתב בשיתוף עם שגית סלמון מי מאיתנו לא הרגיש שהשיתוף בידע דורש זמן והשקעה שאין ביכולתו לתת? הרי כולנו עמוסים וכורעים תחת נטל העבודה...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

ערמת עיתונים

חדשות רום- יוני 2007

לפטופ מחברת וסמארטפון מוחנים על שולחן

The Knowledge Management Advantage

ידיים מקלידות על לפטופ

הודו וסין עתידות להוביל את ניהול הידע בעולם

עיפרון על מחברת

הפקת לקחים הלכה למעשה

קהל באולם כנסים צופה במרצה

כנסים בארץ ובעולם- יוני 2007

bottom of page