ירחון ROM
מהדורה מס׳ 93
יוני
2007
5
יובל מרקוביץ'
מאת:
שימור הידע במוקדי שימור לקוחות
עולם העסקים בו אנו נוטלים חלק, משופע ספקי שירותים. החל משירותי טלפוניה, אינטרנט ולוגיסטיקה למיניהם וכלה בשירותי צפייה. בסיס הלקוחות הוא...
זמן קריאה:
דקות
3
עמית סטריקובסקי
מאת:
צוות משימה
ניהול ידע אינה משימה של אדם אחד, מוכשר ככל שיהיה. אחד מהתנאים הקריטיים להצלחה (CSF- Critical Success Factors) הנו מבנה ארגוני תומך. על פי...
זמן קריאה:
דקות
9
ד"ר מוריה לוי
מאת:
Working Knowledge עפ"י ספרם של Prusak & Davenport
ספר זה, Working Knowledge, נכתב ע"י שניים ממובילי ניהול הידע בעולם- Larry Prusak ו- Thomas Davenport. הספר נכתב ה- 1998, ומהדורה רכה,...
זמן קריאה:
דקות
1
מאת:
ארגון תמונות וטקסט בשימוש באמצעות Webpart מסוג עורך תוכן
אחד הכלים השימושיים ביותר בעיצוב דף באתר Sharepoint הנו השימוש בWebpart - מסוג "עורך תוכן", אשר באמצעותו ניתן לשלב תמונות וטקסט זה לצד...
זמן קריאה:
דקות
3
מאיר עזר
מאת:
התועלות שביישום בסיס ידע לאספקת שירות עצמי מקוון
היסודות בניהול מערך לתמיכת לקוחות בעבר, הטלפון היה האמצעי העיקרי לתקשורת בין הלקוח והעסק. בנוסף לעלותו היקרה, תמיכה טלפונית הינה מוגבלת...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות

חדשות רום- יוני 2007
ROM למען הקהילה
אנו בחברת ROM Knowledgeware חרטנו על דגלינו את ערך האנושיות.
במסגרת זו, אנו פועלים להגברת מעורבותנו והתרומה לקהילה.
אנו שמחים להודיע על כוונתנו להציע את עזרתנו לארגונים ועמותות העוסקים בתרומה לקהילה.
הפעילות, אליה נרתמו כלל עובדי החברה, תכלול סיוע ביישום פיתרונות בתחום ניהול ידע – מתחום התמחותנו, שמטרתם לסייע ולהקל על הארגונים בעבדותם השוטפת.
קורס ניהול ידע "לדעת יותר" מבית ROM Knowledgeware הסתיים
מחזור 10 של קורס ניהול הידע "לדעת יותר" מבית ROM Knowledgeware הסתיים, ברכות למנהלי הידע החדשים.
אנו רוצים לנצל במה זו ולהודות לכל המשתתפים על שבחרו בנו, ולקוות כי יעשו שימוש בידע ובכלים שנלמדו במסגרת הקורס, בעבודתם היומיומית.
למתעניינים, מחזור נוסף של קורס "לדעת יותר" עתיד להיפתח לאחר החגים (מועד מדויק יקבע בהמשך).

The Knowledge Management Advantage
אתר החודש, מכיל מידע מקיף ומגוון בנושאי ניהול ידע. האתר שהוקם ברוח שיתוף עם אחרים על מנת לעזור להם להצליח, מתיימר לעזור לארגונים המעוניינים להשיג יתרון תחרותי והכרה בינלאומית באמצעות ניהול ידע.
נחמד ומעניין.

הודו וסין עתידות להוביל את ניהול הידע בעולם
הבלוג החודשי מצביע על מספר סיבות בגינן הודו וסין עתידות לעקוף את מדינות המערב ובראשן ארה"ב, בתחומי ניהול הידע, כמו שעשו בתחום ניהול האיכות.
כדאי לקרוא!

הפקת לקחים הלכה למעשה
"The more extensive a man's knowledge of what has been done, the greater will be his power of knowing what to do."
Benjamin Disraeli