ירחון ROM |
מהדורה מס׳ 129
יוני
2010
7
ד"ר מוריה לוי
מאת:
Capitalizing on Knowledge: From e-business to k-business - סיכום ספר
הספר Capitalizing on Knowledge: From e-business to k-business, ובשמו העברי, "לייצר הון מהידע: מעסקים ברשת האינטרנט, לעסקי ידע באינטרנט",...
זמן קריאה:
דקות
3
דודי רוזנטל
מאת:
כריית נתונים לטובת הבינה העסקית
בינה עסקית הינה המידע על ביצועי העבר של הארגון המשמש לצורך חיזוי ביצועי העתיד של הארגון. מטרתו של מידע זה לחשוף מגמות שמהן יכול לצמוח...
זמן קריאה:
דקות
1
שגית סלמון
מאת:
גרפים מקבילים
גרפים מקבילים (Parallel Coordinates) זוהי שיטה להצגה גרפית של נתונים רבים על גבי תרשים אחד. התרשים מציג כמה גרפים במקביל, וכל גרף משקף...
זמן קריאה:
דקות
5
ד"ר מוריה לוי
מאת:
The Profit Impact of Business Intelligence - סיכום ספר
ספר זה, The Profit Impact of Business Intelligence נכתב ע"י שני אנשים, כפי הנראה בני זוג- Steve & Nancy Williams בשנת 2007. הספר נולד...
זמן קריאה:
דקות
3
טלי הלמן
מאת:
הטמעת רשת חברתית פנים ארגונית
ה- web 2.0 כבר כאן. את העובדה הזו כולנו מרגישים וחווים בכל צעד ושעל שאנו עושים במרחבי העולם האינטרנטי הווירטואלי. על כך אין עוררין. תופעת...
זמן קריאה:
דקות
2
יניב מלכה
מאת:
בעלי עניין
כאשר מתחילים פרויקט חדש, חלק חשוב בתכנונו הינו זיהוי "בעלי העניין" (Stakeholders) באמצעות מיפוי של כל אותם אנשים שמשפיעים על הפרויקט או...