top of page

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 212

מאי

2017

לגירסת הדפסה

3

דנה נוימן רותם

מאת:

יוצרים יומן מסע ללקוח

מגיל 14 אני עוסקת בעולמות השירות ולא תאמינו אבל עדיין אוהבת לתת שירות ולעסוק בשיפור שירות. למרות זאת במפגשים רבים ששאלו אותי על חווית...

זמן קריאה:

דקות

5

ד"ר מוריה לוי

מאת:

המדריך הרשמי של TED לדיבור לפני קהל - סיכום ספר

הספר המדריך הרשמי של TED לדיבור לפני קהל, הינו ספר שנכתב ע"י כריס אנדרסן, נשיא ואוצר ראשי של TED, ולמעשה, האבא והאימא של TED, מי שיצר את...

זמן קריאה:

דקות

2

אלעד פירן

מאת:

איזו מערכת טכנולוגית לניהול ידע כדאי לי לרכוש לארגון שלי?

שאלה זו חוזרת אצל לקוחות רבים, הן אצל לקוחות "חדשים" בתחום, העושים את צעדיהם הראשונים בתחום ניהול הידע בארגון שלהם, והן אצל לקוחות...

זמן קריאה:

דקות

2

משכית רובינשטיין

מאת:

ממשק משתמש מבוסס שיח

ממשק משתמש (UI) נקשר אצלנו בדרך כלל להיבטים חזותיים וגרפיים של מערכת. אכן כך, אך כיום ישנם גם מאפיינים נוספים המאפשרים שיפור של חווית...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- מאי 2017

Harold Jarche

What is a Knowledge Management (KM) framework?

כנסים- מאי 2017

bottom of page