top of page
external-file_edited.png

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 212

מאי

2017

לגירסת הדפסה

יוצרים יומן מסע ללקוח

מגיל 14 אני עוסקת בעולמות השירות ולא תאמינו אבל עדיין אוהבת לתת שירות ולעסוק בשיפור שירות. למרות זאת במפגשים רבים ששאלו אותי על חווית...

דנה נוימן רותם

מאת:

דקות

זמן קריאה:

3

המדריך הרשמי של TED לדיבור לפני קהל - סיכום ספר

הספר המדריך הרשמי של TED לדיבור לפני קהל, הינו ספר שנכתב ע"י כריס אנדרסן, נשיא ואוצר ראשי של TED, ולמעשה, האבא והאימא של TED, מי שיצר את...

ד"ר מוריה לוי

מאת:

דקות

זמן קריאה:

5

איזו מערכת טכנולוגית לניהול ידע כדאי לי לרכוש לארגון שלי?

שאלה זו חוזרת אצל לקוחות רבים, הן אצל לקוחות "חדשים" בתחום, העושים את צעדיהם הראשונים בתחום ניהול הידע בארגון שלהם, והן אצל לקוחות...

אלעד פירן

מאת:

דקות

זמן קריאה:

2

ממשק משתמש מבוסס שיח

ממשק משתמש (UI) נקשר אצלנו בדרך כלל להיבטים חזותיים וגרפיים של מערכת. אכן כך, אך כיום ישנם גם מאפיינים נוספים המאפשרים שיפור של חווית...

משכית רובינשטיין

מאת:

דקות

זמן קריאה:

2

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- מאי 2017

1. קורס ניהול ידע לדעת יותר ייפתח ב 8.6.17 

2.    ROM  מברכים את עיריית כפר סבא ואת חברת הגמל  IBI שמתחילים לנהל את הידע במוקד השירות באמצעות מערכת העומר

3. כמידי שנה, במסגרת כינוס האיכות השנתי (מס 35) ייערך מסלול ניהול ידע, בהובלתה של ד"ר מוריה לוי.

Harold Jarche

בלוג של Harold Jarche בנושא ניהול ידע

https://jarche.com/

What is a Knowledge Management (KM) framework?

סרטון של ניק מילטון בנושא ניהול ידע

https://www.youtube.com/watch?v=Fukl302Gya4

כנסים- מאי 2017

כנסים בארץ

שם האירוע: פורום KMI- נגישות, הנגשה, הגשה
מיקום האירוע: המאה ועשרים 4 ראשון לציון
תאריכים: 17/5/2017


כנסים בעולם

שם האירוע: New KM Masterclass - KNOW SUCCESSion

מיקום האירוע: London, United Kingdom

תאריכים: 11/05/2017


שם האירוע: KM Legal UK 2017

מיקום האירוע: London, United Kingdom
תאריכים: 24-25/05/2017

bottom of page