top of page
ירחון ROM
גיליון מס׳ 212
מאי
2017
3
דנה נוימן רותם
מאת:
יוצרים יומן מסע ללקוח
מגיל 14 אני עוסקת בעולמות השירות ולא תאמינו אבל עדיין אוהבת לתת שירות ולעסוק בשיפור שירות. למרות זאת במפגשים רבים ששאלו אותי על חווית...
זמן קריאה:
דקות
5
ד"ר מוריה לוי
מאת:
המדריך הרשמי של TED לדיבור לפני קהל - סיכום ספר
הספר המדריך הרשמי של TED לדיבור לפני קהל, הינו ספר שנכתב ע"י כריס אנדרסן, נשיא ואוצר ראשי של TED, ולמעשה, האבא והאימא של TED, מי שיצר את...
זמן קריאה:
דקות
2
אלעד פירן
מאת:
איזו מערכת טכנולוגית לניהול ידע כדאי לי לרכוש לארגון שלי?
שאלה זו חוזרת אצל לקוחות רבים, הן אצל לקוחות "חדשים" בתחום, העושים את צעדיהם הראשונים בתחום ניהול הידע בארגון שלהם, והן אצל לקוחות...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page