ירחון ROM
גיליון מס׳ 206
נובמבר
2016
2
אלעד פירן
מאת:
אפליקציית SharePoint לטלפונים ניידים חכמים
יש אפליקציה! אפליקציית SharePoint (לאנדרואיד ולIOS) הוכרזה רק לפני מספר חודשים בודדים, כעת הגרסה הראשונה הושקה וניתן להורידה בחנויות...
זמן קריאה:
דקות
3
מיכל גיל פרץ
מאת:
פער דיגיטלי
למי מאיתנו אין היום לפחות מכשיר דיגיטלי אחד המחבר אותנו לעולם - סמארטפון, מחשב נייד, טאבלט, וכו' וכו'. בכל זמן נתון אנו יכולים לשלוף...
זמן קריאה:
דקות
7
ד"ר מוריה לוי
מאת:
The Effortless Experience - סיכום ספר
הספר The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty, הינו ספר שנכתב במשותף ע"י Matthew Dixon, Nick Toman...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות

חדשות נובמבר 2016
1. קורס ניהול ידע יחל ב 1/12/2016
2. בתאריך 15.11 יתקיים מושב בנושא הפקת לקחים בהנחיית ד"ר מוריה לוי בכנס האיכות השנתי
3. בתאריך 24.11 יתקיים כנס אנשים ומחשבים לניהול מידע וניהול ידע
4. בתאריך 12.12 יתקיים מפגש בוועדת המדע והטכנולוגיה בכנסת, למפגש מוזמנים חברי פורום KMI
5. ב- 14/12/16 16:00-17:30 נארח בפורום ניהול הידע בישראל- הרצאה של וירטואלית של ד"ר ג'יי ליבוביץ מוושינגטון, מרצה, חוקר ואנליסט בתחום ניהול הידע, בעבר, מנהל הידע הראשון של NASA. ההרצאה תעסוק בנושא "הצלחות וכישלונות בניהול ידע", והוא יענה גם על שאלות שלנו.

סרטון- Tips for using Knowledge Management to improve Customer Service
סרטון עם טיפים בניהול ידע לשיפור שירות הלקוחות
לצפייה לחצו כאן

כנסים- נובמבר 2016
כנסים בארץ
שם האירוע: כנס ניהול ידע ומסמכים
מיקום האירוע: המאה ועשרים 6 ראשון לציון
תאריכים: 24/11/2016
כנסים בעולם
שם האירוע: KM World 2016
מיקום האירוע: Washington DC, United States
תאריכים: 14-17/11/2016
שם האירוע: KM Asia 2016
מיקום האירוע: Washington DC, United States
תאריכים:-2016 12\30/11-01

-6 ways knowledge management improves customer support מאמר מהעולם
על ניהול ידע בסביבה לתמיכה בלקוחות
לקריאה לחצו כאן