top of page

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 206

נובמבר

2016

לגירסת הדפסה

2

אלעד פירן

מאת:

אפליקציית SharePoint לטלפונים ניידים חכמים

יש אפליקציה! אפליקציית SharePoint (לאנדרואיד ולIOS) הוכרזה רק לפני מספר חודשים בודדים, כעת הגרסה הראשונה הושקה וניתן להורידה בחנויות...

זמן קריאה:

דקות

3

מיכל גיל פרץ

מאת:

פער דיגיטלי

למי מאיתנו אין היום לפחות מכשיר דיגיטלי אחד המחבר אותנו לעולם - סמארטפון, מחשב נייד, טאבלט, וכו' וכו'. בכל זמן נתון אנו יכולים לשלוף...

זמן קריאה:

דקות

6

ד"ר מוריה לוי

מאת:

The Effortless Experience - סיכום ספר

ה ספר The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty, הינו ספר שנכתב במשותף ע"י Matthew Dixon, Nick...

זמן קריאה:

דקות

3

הילה כהן

מאת:

בחזרה למקורות UI

וUI- בחזרה ליסודות יש האומרים שממשק משתמש טוב הוא כזה שתוכנן "לא להפריע". מה זאת אומרת? לא להסיח את דעתו של המשתמש, אלא, לעזור לו להשלים...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות נובמבר 2016

סרטון- Tips for using Knowledge Management to improve Customer Service

כנסים- נובמבר 2016

-6 ways knowledge management improves customer support מאמר מהעולם

bottom of page