top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 144

ספטמבר

2011

לגירסת הדפסה

9

קרן טרוסלר

מאת:

fall and rise of ux

מבוסס על בלוג המסכם את הרצאתו של Cennydd Bowles בוועידה בדנבר, קולורדו הקישור לא זמין - אתר Cennydd וBowles החל את העיסוק שלו בחוויית...

זמן קריאה:

דקות

3

שלומית עמיחי

מאת:

9 דרכים לשפר BI בארגון

הדרך הטובה ביותר להצדיק את ההשקעה במערכת BI היא לבחור בשלב הראשון בתהליכים לא יעילים שגזירת נתונים באמצעות מערכת BI תתרום במהירות לקבלת...

זמן קריאה:

דקות

4

ד"ר מוריה לוי

מאת:

Sticky Knowledge - סיכום ספר

הספר Sticky Knowledge: barriers to knowing in the firm, נכתב בשנת 2003 ע"י פרופסור גבריאל סזולנסקי ולמעשה מתאר את עבודת הדוקטורט של...

זמן קריאה:

דקות

2

מירב בר-שדה

מאת:

שירות (על ידי) הציבור

Crowd Service תמיד היינו יצורים חברתיים. תמיד עזרנו אחד לשני. תמיד החלפנו ידע. אין בזה שום דבר חדש. מה שכן השתנה הוא הופעתן של פלטפורמות...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- ספטמבר 2011

מאמר מהעולם- מערכת ניהול ידע TEMS שהקימו ל-SAMSUNG

בלוג- WIKIPEDIA כאחד הכלים האפקטיביים לניהול ידע

כנסים- אירועי ניהול ידע המתקיימים בארץ ובעולם.

bottom of page