top of page
external-file_edited.png

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 144

ספטמבר

2011

לגירסת הדפסה

9

קרן טרוסלר

מאת:

Fall and rise of ux

מבוסס על בלוג המסכם את הרצאתו של Cennydd Bowles בוועידה בדנבר, קולורדו ו Bowles החל את העיסוק שלו בחוויית משתמש בשנת 2002, כאשר נתבקש...

זמן קריאה:

דקות

3

שלומית עמיחי

מאת:

9 דרכים לשפר BI בארגון

הדרך הטובה ביותר להצדיק את ההשקעה במערכת BI היא לבחור בשלב הראשון בתהליכים לא יעילים שגזירת נתונים באמצעות מערכת BI תתרום במהירות לקבלת...

זמן קריאה:

דקות

4

ד"ר מוריה לוי

מאת:

Sticky Knowledge - סיכום ספר

הספר Sticky Knowledge: barriers to knowing in the firm, נכתב בשנת 2003 ע"י פרופסור גבריאל סזולנסקי ולמעשה מתאר את עבודת הדוקטורט של...

זמן קריאה:

דקות

2

מירב בר-שדה

מאת:

שירות (על ידי) הציבור

ו Crowd Service תמיד היינו יצורים חברתיים. תמיד עזרנו אחד לשני. תמיד החלפנו ידע. אין בזה שום דבר חדש. מה שכן השתנה הוא הופעתן של...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- ספטמבר 2011

מאמר מהעולם- מערכת ניהול ידע TEMS שהקימו ל-SAMSUNG

בלוג- WIKIPEDIA כאחד הכלים האפקטיביים לניהול ידע

כנסים- אירועי ניהול ידע המתקיימים בארץ ובעולם- ספטמבר 2011

bottom of page