top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 41

פברואר

2003

לגירסת הדפסה

1

ד"ר מוריה לוי

מאת:

שימוש חדש מול שימוש חוזר

New-Use Vs. Re-Use אחת המטרות העיקריות בניהול ידע היא להשתמש במידע והידע האצורים בראשי העובדים ובמערכות תומכות, ובכך לחסוך שעות עבודה...

זמן קריאה:

דקות

2

ד"ר מוריה לוי

מאת:

קהילת ידע - מעגלי שותפים

קהילת ידע הנה אחת התשתיות המרכזיות לניהול ידע. היא באה לענות על הצורך של ניהול קשר בין בעלי הידע, הן כתחליף לניהול פריטי הידע, והן כמשלים...

זמן קריאה:

דקות

6

יגאל חמיש

מאת:

ניהול ידע: תכל'ס כן Instant KM! לא

"זה יפה מאוד, אבל יש גם תכל'ס? אתה יכול לתת לי איזה פתרון פרקטי: איך מנהלים את הידע?" "זה ברור: מנהיגות מנהלים, חזון, יעוד עסקי, עכשיו...

זמן קריאה:

דקות

2

ד"ר מוריה לוי

מאת:

איך להפוך פתרון למושך קהל?

בנינו אתר אינטראנט/פורטל/קהילה. דאגנו שיהיו מכווני משתמש, שיכילו תכנים קריטיים ונחוצים למשתמש, ארגנו את התוכן בצורה יעילה וקלה לאחזור,...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

עיתון

חדשות- פברואר 2003

קהל בכנס צופה במרצה

כנסים קורסים ויתר פורומים- פברואר 2003

ידיים מקלידות על לפטופ

ציטוט- Confucius

ספרים על מדף

חדש על המדף- פברואר 2003

bottom of page