top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 41
פברואר
2003
1
ד"ר מוריה לוי
מאת:
שימוש חדש מול שימוש חוזר
New-Use Vs. Re-Use אחת המטרות העיקריות בניהול ידע היא להשתמש במידע והידע האצורים בראשי העובדים ובמערכות תומכות, ובכך לחסוך שעות עבודה...
זמן קריאה:
דקות
2
ד"ר מוריה לוי
מאת:
קהילת ידע - מעגלי שותפים
קהילת ידע הנה אחת התשתיות המרכזיות לניהול ידע. היא באה לענות על הצורך של ניהול קשר בין בעלי הידע, הן כתחליף לניהול פריטי הידע, והן כמשלים...
זמן קריאה:
דקות
6
יגאל חמיש
מאת:
ניהול ידע: תכל'ס כן Instant KM! לא
"זה יפה מאוד, אבל יש גם תכל'ס? אתה יכול לתת לי איזה פתרון פרקטי: איך מנהלים את הידע?" "זה ברור: מנהיגות מנהלים, חזון, יעוד עסקי, עכשיו...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page