top of page

מה חדש ברום? פברואר 2005

לרוב הארגונים מצטיירתתחום מנהלות ידע נפתח ב- ROM

למי מאיתנו לא קרה שהתקשרנו לסלקום, פרטנר או כל שירות לקוחות אחר, ושאלנו שאלה סתמית וזניחה, אך למרות זאת קיבלנו תשובה מהירה ומדוייקת במקום? כבר שנים שחברות הסלולאר וחברות האשראי מנהלות את שירות הלקוחות באמצעות מנהלות מידע / מנהלות ידע (השם תלוי בארגון).

בגיליון דצמבר 2004 הרחבנו וסקרנו את הנושא. לא בכדי. עולם מנהלות הידע עובר שני שינויים בשנה האחרונה: א. יותר ויותר ארגונים גדולים (בראשם בנקים וחברות ציבוריות) מקימים בתוכם גוף של מנהלת ידע. ב. הרבה מהארגונים החדשים או ותיקים בנושא, מבינים את התרומה הניכרת של צוות ניהול ידע להקמת המנהלת או מינופה, הן בגלל תחומי התוכן וההתלבטויות הקשורות למנהלת, והן בגלל תחומי ההשקה הרבים בין המנהלת לקהילות ואתרי ידע המוקמים בארגון.

בחברת ROM פיתחו התמחות ייחודית בנושא כבר לפני מספר שנים (התמחות המלווה כמובן בלקוחות ופרוייקטים), אך עם השינויים שלעיל, נערכה ROM למתן מענה הולם לשוק. הורחב הצוות המתמחה בנושא, הוספו אנשים שניהלו מנהלות שכאלו, והוגדר תחום ייעודי האחראי לפתרונות לצרכים אלו. לאחרונה החלנו בפעילות להקמת מנהלת בבנק גדול, והגענו להסכמה על מינוף פעילות של מנהלת בחברת סלולאר בה המנהלת קיימת. בקנה ישנן פעילויות נוספות.

 לקישור לחץ כאן

bottom of page