top of page
  • תמונת הסופר/תפולינה שפירו

AskyourPdf

עודכן: 15 בפבר׳


A bunch of papers flying in the air

וAskyourPdf הוא כלי מופעל בינה מלאכותית המאפשר למשתמשים ליצור אינטראקציה עם מסמכי PDF בצורה יעילה ואפקטיבית. כחלק מטכנולוגיית AI מתקדמת, הכלי עוזר למשתמשים לנווט, להבין במהירות ולחלץ תובנות חשובות ממסמכי ה-PDF שלהם.

הכלי מאפשר לחסוך בזמן קריאה וגלילה במסמך, וכך חוסך למשתמש משאבים כמו זמן ואנרגיה. בנוסף, הכלי מאפשר להמיר מסמכי PDF לשיחות אינטראקטיביות וחכמות, מה שהופך את הסקירה והקריאה מקובצי PDF לידידותית, יעילה ועניינית יותר. במילים אחרות, AskYourPDF מספק מערכת צ'אט שלא רק מציעה מידע מדויק, אלא גם מטפחת סביבת למידה מהנה.


אז איך הכלי עובד ומהי הפונקציונאליות שלו?

ישנם שני אופני שימוש לכלי AskyourPdf- דרך אחת היא התקנת התוסף בתוך ChatGPT ודרך אחרת ניתנת באמצעות כניסה לאתר AskyourPdf. על מנת להשתמש ב-AskyourPdf בתוך ה-ChatGpt יש להתקין את התוסף בתוך ה-ChatGPT ולהפעיל אותו בעת הצורך. לאחר ההתקנה, משתמשים יכולים לתשאל את מסמכי ה-PDF שלהם על ידי שימוש בנתיב של המסמך (הכתובת של המסמך).

במידה שרוצים להשתמש באתר המקומי של AskYourPDF (https://askyourpdf.com) ניתן להשתמש במזהה המסמך שהופק באתר, ולהתייחס ל-PDF בתוך ChatGPT לאחר מכן. כלומר, ניתן להשתמש בכלי ללא צורך ב-ChatGPT, באופן עצמאי, עם הפונקציונאליות שמאפשרת להתייחס לאותו מזהה מסמך גם בתוך ה-ChatGPT.


הכלי "יוצר אינטראקציה" עם מסמכי PDF בתצורה של שיחה, באמצעות צ'אטבוט. כך ניתן לחלץ מידע בתצורות שונות: טקסט, טבלאות, גרפים, וגם ליצור סיכומים/תקצירים בשפה טבעית. משתמשים יכולים לשאול שאלות על התוכן בתוך ה-PDF ולתת לצ׳אטבוט הוראות לביצוע משימות בקובץ, כגון סיכום, חילוץ מידע, תרגום ה-PDF לשפה אחרת, או יצירת תוכן חדש מה-PDF.


היתרונות הבולטים של AskyourPdf כוללים:

  1. אינטראקטיבי ומרתק: עם AskYourPDF, משתמשים יכולים להשתתף בשיחות עם הצ'אטבוט, לנתח כל חלק ב-PDF ולקבל תובנות בצורה מהירה. תהליך עבודה זה יעיל מאוד, והופך את תהליך הקריאה והסקירה של מסמכים עמוסים בדאטה לחוויה נעימה, מהנה ופרודוקטיבית. לדוגמה, הכלי יכול לעזור בדליית מידע מהיר עבור חוקרים אקדמאים הזקוקים לציטוטים מסוימים או לקישורים מדויקים לסימוכין.

  2. אין צורך בהרשמה: AskYourPDF היא פלטפורמה חינמית בבסיסה שאינה דורשת הרשמה, וניתן להעלות אליה את ה-PDF בקלות לצורך סקירתו. השימוש ללא הרשמה מעט מוגבל, ועל אף זאת הוא כולל:

  • 100 עמודים למסמך

  • גודל העלאה מקסימלי: 15MB

  • 50 שאלות ביום

  • 3 שיחות ביום

  • מסמך אחד ליום


במידה שמעוניינים להירשם כמנויים באתר, ישנם כמה מסלולים מורחבים בתשלום של עד 15$ (נכון ל-12/23), המאפשרים שימוש ללא הגבלה, ובנוסף גם מסלול בהתאמה אישית.


חשוב לציין שתוסף ה-AskYourPDF בתוך ה-ChatGPT זמין רק למנויי ChatGPT Plus. בנוסף, המשתמשים צריכים להמשיך לבקש הנחיות מה-ChatGPT כדי לנתח את ה-PDF ביסודיות, מה שיכול להפוך את התהליך לגוזל זמן.


למרות היתרונות והעזרים של ה-AskYourPDF, ניתן לומר כי כלים אחרים, כמו לדוגמה UPDF AI, מומלצים יותר לעבודה עם מסמכי PDF. ההבדל העיקרי ביניהם טמון ביכולות ובפונקציונאליות שלהם. UPDF AI ידוע כבעל ממשק אינטואיטיבי, הזמין במערכות הפעלה שונות, וחסכוני מבחינת עלות. לעומתו, AskYourPDF הוא תוסף המציע תכונות חשובות כמו אבטחת מסמכים, אינדקס סמנטי, כלים רב-לשוניים ויכולות המופעלות על ידי GPT, אך לפי המקורות, הוא נחות יותר כשמדובר בסיכום ישיר ועיבוד גרפים או תמונה.


מקורות:

bottom of page