top of page
  • תמונת הסופר/תמושיקו אופיר

Socra AI - כלי בינה מלאכותית לתמיכה בהשגת מטרות אישיות

עודכן: 15 בפבר׳



A person drawing a line on a graph

בעוד שעוזרים וירטואליים רבים כדוגמת ChatGPT ודומיו מייצרים טקסט ותשובות על סמך הקלט שהמשתמש מזין, Socra הינה פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית המסייעת להגדרת מטרות אישיות וקידום השגתן. היא מציעה מגוון כלים שיעזרו למשתמשים לארגן ולתכנן את המטרות שלהם, להתחבר לקהילה תומכת, ולקבל הדרכה מותאמת מהמאמן האישי המובנה בפלטפורמה, אשר נקרא "סוקרטס".

וSocra עושה שימוש ביכולות הבינה המלאכותית על מנת להבין את צרכי המשתמש ולהתאים אליו את תהליך ההדרכה והליווי:


  • המאמן האישי של הפלטפורמה, סוקרטס, מספק הדרכה, מוטיבציה ותמיכה בכל שלב בדרך. הוא עוזר למשתמש להגדיר ולהשיג את המטרות האישיות שלו על ידי מתן הדרכה מובנית, מערכות של ניהול משימות ומשאבים המונעים ע"י בינה מלאכותית.



  • המאמן האישי יכול לבצע מגוון משימות, כגון יצירת תמונות, הודעות קוליות וחיפוש באינטרנט, על מנת לספק למשתמשים את הכלים והמשאבים הדרושים להם כדי לפתח מיומנויות חדשות ולהרחיב את הידע בנושאים הרלוונטיים.

  • וSocra מציעה גם משאבים מבוססי בינה מלאכותית, כולל מדריכים מפורטים צעד אחר צעד, טיפים, טעויות נפוצות וסרטוני הדרכה לכל שלב ב"מסע" המשתמש.

  • מתבצע מעקב שוטף אחר ההתקדמות של המשתמש, והפלטפורמה מאפשרת למשתמש לשתף זאת עם חבריו.

  • הפלטפורמה מספקת למשתמשים קהילה תומכת של אנשים בעלי צרכים דומים, שיכולה גם היא להציע הדרכה, מוטיבציה ותמיכה לשותפים בה.


בהשוואה לאפליקציות מתחרות, יכולות ה AI-של Socra נועדו לעזור למשתמשים להתגבר על דחיינות על ידי פירוק המטרות שלהם לצעדים קטנים יותר, ויצירת חוויה אינטראקטיבית המניעה לפעולה. אפליקציות אחרות להגדרת יעדים עשויות להציע תכונות דומות, אבל המשאבים המופעלים על ידי AI, אימון מותאם אישית ותכונות האחריות של Socra מבדלים אותה מהשאר ובהחלט שמים אותה בשורת הכלים המומלצים להתנסות.



מקורות:


bottom of page