top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 97
אוקטובר
2007
3
דודי רוזנטל
מאת:
כמות מול איכות
נתחיל מהסוף... בחור צעיר בשם אלברט איינשטיין פעם טען: Everything that can be counted does not necessarily count, everything that counts...
זמן קריאה:
דקות
11
ד"ר מוריה לוי
מאת:
The Knowing-Doing Gap - סיכום ספר
The Knowing-Doing Gap How Smart Companies Turn Knowledge into Action Jeffrey Pfeffer and Robert Sutton מכירים את הדברים שכל כך...
זמן קריאה:
דקות
3
יובל מרקוביץ'
מאת:
על שיווק מפה לאוזן וניהול ידע
מהו שיווק מפה לאוזן? שיווק מפה לאוזן היא שיטת השיווק בה מועברים המסרים השיווקיים, לפעמים ללא צורך בנקיטת פעולה מצד מפיץ המסר, מאדם אחד...
זמן קריאה:
דקות
3
גל גוטמן
מאת:
לוגו
חמישה צעדים אל עבר הלוגו שלך... מהו שוקולד ללא פרה? מהו טעמם של דגני בוקר ללא חיוכו של התרנגול הנשקף מן האריזה? מי מתארח בגבינה עם הבית?...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page