top of page
ירחון ROM
250 גיליון מס׳
יולי
2020
1
יגאל ברמן
מאת:
כותרת נכונה לחשיפה גדולה
בעולם בדיגיטלי של היום הכל משתנה וזז מאוד מהר. אך מה שתמיד נותר קבוע וכולם שואפים אליו זאת החשיפה, והגדלת החשיפה. החשיפה חשובה בכל תחום...
זמן קריאה:
דקות
5
ד"ר מוריה לוי
מאת:
Hooked - סיכום ספר
הספר, Hooked: How to build Habit-Forming Products הוא ספר שנכתב במקור ב 2014, אך עבר עריכה ועדכון שוב ב 2019. הספר נכתב ע"י Nir Eyal,...
זמן קריאה:
דקות
3
שהר שדה
מאת:
מוצרי ניהול ידע
מוצרים רבים מכריזים על עצמם כמוצרים לניהול ידע. חלקם מוכרים ונמצאים בשימוש תדיר בענף בארץ, אך הפעם נרצה לבצע היכרות קצרה עם כלים שחלקם...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page