top of page
  • תמונת הסופר/תיגאל ברמן

כותרת נכונה לחשיפה גדולה

עודכן: 31 בינו׳


ערמת מגזינים

בעולם בדיגיטלי של היום הכל משתנה וזז מאוד מהר. אך מה שתמיד נותר קבוע וכולם שואפים אליו זאת החשיפה, והגדלת החשיפה. החשיפה חשובה בכל תחום הדיגיטל, בפרסום, בשיווק, ובעולם הפנים ארגוני. כל אלו רוצים להגדיל חשיפה של התוכן שלהם אל קהל הלקוחות. עולם הווידאו הינו כלי יעיל ונוח על מנת להגדיל חשיפה, ועקב כך כמות הסרטונים/ווידאו שעולים לאינטרנט גדלה מיום ליום.

אז על מנת שהווידאו שלנו לא "ייבלע" בין כל הסרטונים צריך להיות ייחודי, כדי לתפוס את עין המשתמש.

אחת הדרכים למשוך את המשתמש לסרטון הינה באמצעות שימוש במספרים אי-זוגיים- מחקרים מראים שהמוח האנושי נותן להם תשומת לב יתרה. לכן כשאנחנו רוצים לפרסם סרטון עם דרכים להכנת מסמך, או דרכים לשיפור שיטת עבודה כלשהי בעולם הארגוני, כדאי לתת כותרת עם מספר אי-זוגי והתיאור שלו. למשל: 7 פעולות שיחסכו לכם זמן, או 5 דרכים יצירתיות להכנת מסמך.

כך הסרטון יקבל תשומת לב מהמשתמשים.

לסיכום, בכל פעם שאתם רוצים לפרסם וידאו, תנו מחשבה נוספת לשם/כותרת, כי זה מה שמשפיע על עין המשתמש, ואם כבר מזכירים מספרים, תמיד כדאי מספר אי-זוגי.

bottom of page