top of page

ירחון ROM 

מהדורה מס׳ 122

נובמבר

2009

לגירסת הדפסה

3

ד"ר מוריה לוי

מאת:

לנהל ידע עם לקוחות

שנים אנו עוסקים בניסיון לנהל ידע בתוך הארגון: שיתוף ידע בין עובדים הנמצאים באותה יחידה, אך פזורים במקומות שונים; פיתוח ידע מקצועי בעזרת...

זמן קריאה:

דקות

2

שלומית עמיחי

מאת:

Drill down / Drill across

להלן 2 מונחים המתייחסים לאופן חיתוך המידע במחסן הנתונים. חיתוכים אלה מאפשרים לנו לנתח את המידע, ולהפיק ממנו הסברים בנוגע לתוצאות העסקיות....

זמן קריאה:

דקות

4

מאת:

שימוש בכלי ‏Web2‎‏ במרכזי שירות

בשנים האחרונות נוצרו ערוצים רבים בהם לקוחות יכולים ליצור קשר עם הנציגים במרכזי השירות, ‏זאת על ידי שימוש בערוצים כדוגמת: אימיילים,...

זמן קריאה:

דקות

2

טלי הלמן

מאת:

BI ממוכן - פתרון מקצה לקצה

סקירה זו מבוססת על מאמרו של Ramesh C. Manghirmalani. במאמרו מדבר הכותב בשבחן של מערכות בינה עיסקית ממוכנות, אשר נתפרות ומותאמות לצרכיו של...

זמן קריאה:

דקות

7

ד"ר מוריה לוי

מאת:

מצוינים - סיכום ספר

הספר מצוינים- Outliers: The story of Success, נכתב ע"י מלקולם גלדוול בשנת 2008, ותורגם לעברית ע"י שרה ריפין בשנת 2009. הספר, שהנו ספר...

זמן קריאה:

דקות

2

מאת:

חשיבות הבינה עסקית ו Cloud Computing בתקופת המשבר הכלכלי

בעקבות המשבר הכלכלי העולמי, מחפשים יותר ויותר ארגונים דרכים להעצים את יכולותיהם תוך כדי צמצום הוצאות ומשבאים, או במילים אחרות- כיצד ניתן...

זמן קריאה:

דקות

3

קרן טרוסלר

מאת:

עשר השגיאות הנפוצות בניהול תוכן ארגוני

עשר השגיאות הנפוצות בניהול תוכן ארגוני לניהול תוכן ארגוני (‏ECM‏) יש את הכוח לשפר את יצרנותו של העובד, לצמצם עלויות ולהפחית את ‏השימוש...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

עיתון מקופל

חדשות ROM- נובמבר 2009

קהל באולם כנסים צופה במרצה

כנסים בארץ ובעולם- נובמבר 2009

ידיים אוחזות בעיתון

צפי השקעות בקרב חברות בינוניות

bottom of page