ירחון ROM |
מהדורה מס׳ 122
נובמבר
2009
3
ד"ר מוריה לוי
מאת:
לנהל ידע עם לקוחות
שנים אנו עוסקים בניסיון לנהל ידע בתוך הארגון: שיתוף ידע בין עובדים הנמצאים באותה יחידה, אך פזורים במקומות שונים; פיתוח ידע מקצועי בעזרת...
זמן קריאה:
דקות
2
שלומית עמיחי
מאת:
Drill down / Drill across
להלן 2 מונחים המתייחסים לאופן חיתוך המידע במחסן הנתונים. חיתוכים אלה מאפשרים לנו לנתח את המידע, ולהפיק ממנו הסברים בנוגע לתוצאות העסקיות....
זמן קריאה:
דקות
4
מאת:
שימוש בכלי Web2 במרכזי שירות
בשנים האחרונות נוצרו ערוצים רבים בהם לקוחות יכולים ליצור קשר עם הנציגים במרכזי השירות, זאת על ידי שימוש בערוצים כדוגמת: אימיילים ,...
זמן קריאה:
דקות
2
טלי הלמן
מאת:
BI ממוכן - פתרון מקצה לקצה
סקירה זו מבוססת על מאמרו של Ramesh C. Manghirmalani. במאמרו מדבר הכותב בשבחן של מערכות בינה עיסקית ממוכנות, אשר נתפרות ומותאמות לצרכיו של...
זמן קריאה:
דקות
7
ד"ר מוריה לוי
מאת:
מצוינים - סיכום ספר
הספר מצוינים- Outliers: The story of Success, נכתב ע"י מלקולם גלדוול בשנת 2008, ותורגם לעברית ע"י שרה ריפין בשנת 2009. הספר, שהנו ספר...
זמן קריאה:
דקות
2
מאת:
חשיבות הבינה עסקית ו Cloud Computing בתקופת המשבר הכלכלי
בעקבות המשבר הכלכלי העולמי, מחפשים יותר ויותר ארגונים דרכים להעצים את יכולותיהם תוך כדי צמצום הוצאות ומשבאים, או במילים אחרות- כיצד ניתן...