top of page

ירחון ROM 

257 גיליון מס׳

פברואר

2021

לגירסת הדפסה

3

מושיקו אופיר

מאת:

השפעת הקורונה על הרשתות החברתיות

הקורונה יצרה משבר בריאות עולמי שהשפיע עמוק על האופן בו אנו תופסים את עולמנו ואת חיי היומיום. בעקבות קצב ההדבקה של נגיף הקורונה, הריחוק...

זמן קריאה:

דקות

2

מירב בר-שדה

מאת:

בינה מלאכותית הניתנת להבנה

בינה מלאכותית הניתנת להבנה (Explainable AI (XAI) מתייחסת לשיטות וטכניקות ביישום טכנולוגית הבינה המלאכותית כך שתוצאות הפתרון יכולות להיות...

זמן קריאה:

דקות

6

ד"ר מוריה לוי

מאת:

Handbook of Community Management - סיכום ספר

הספר, Handbook of Community Management: A guide to leading communities of practice הוא ספר שנכתב על ידי Stan Garfield, מוביל ניהול ידע...

זמן קריאה:

דקות

4

צביה חן

מאת:

פולה שר

הקשר בין עיצוב לניהול ידע פולה שר נחשבת לאחת המעצבות הגרפיות והמאיירות הבולטות והמשפיעות בעולם. היא ידועה באהבתה למילה הכתובה, לאותיות...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- פברואר 2021

Early Stage or Advanced, There Are More Ways to Benefit From Knowledge in Customer Service

ממורכב לפשוט- בלוג על הפצת מסרים

שימור ידע מומחים עם ד"ר מוריה לוי

כנסים- פברואר 2021

bottom of page