top of page
  • תמונת הסופר/תפולינה שפירו

Microsoft Copilot 365

עודכן: 15 בפבר׳


A cockpit of an airplane

ו365 Microsoft Copilot הוא כלי מבוסס בינה מלאכותית המוטמע ביישומי מיקרוסופט 365. יכולות הכלי מבוססות על היכולות המתקדמות של Chat GPT4 מבית היוצר של OpenAI. הוא כולל אפשרויות רבות ומגוונות המאפשרות עבודה נוחה ויעילה ביישומי האופיס המוכרים, כגון Word, Excel, Power Point ו-Outlook, וכן ביישומי הדפדפן ו-Windows 365. הפונקציונאליות שלו מאפשרת עבודה מול צ'אטבוט "שמתלבש" על תפריט האופיס הקיים, ומאפשר לתת לו הוראות והנחיות.


עיקרי היכולות של Microsoft 365 Copilot:

  • כתיבת טקסטים: יצירת טקסט בנושא מסוים, סיכום, עריכה או אינטגרציה של מספר טקסטים ממקורות שונים.

  • תרגום טקסט לשפות שונות.

  • כתיבת אימיילים באופן עצמאי ב-Outlook על בסיס מידע קיים.

  • חילוץ תובנות מקבצי נתונים באקסל. ה-Copilot מנתח את המידע המופיע בטבלת הנתונים, מחלץ מתוכו תובנות, קטגוריות ומאפיינים, ואף מציג אותן בצורה ויזואלית כגרף או כטבלת צירים (PivotTable).

  • תמלול וסיכום שיחות וידאו בTeams-, זיהוי תמות ותובנות מרכזיות. כמו כן, מאפשר ה-Copilot לארגן את פגישות ה-Teams, כולל הצגת סקירה של נושאי הישיבה ומתן דגשים למשתתפים לקראתה.

  • הכנה ועיצוב של מצגות PowerPoint על בסיס הנחיות טקסטואליות שמספק המשתמש.

  • ארגון וחילוץ מידע ארגוני ממאגרי מידע, בסיסי נתונים, ארכיונים או לוגים שונים (נעשה באמצעות תוסף ל-Copilot). בנוסף, הכלי יודע לחלץ מילות מפתח משיחות מתומללות ולהפיק דוחות שיחה.

  • ייעול ושיפור עבודת הCRM- של הארגון הודות לתמלול שיחות בזמן אמת עם לקוחות, זיהוי סנטימנט חיובי או שלילי בשיחה עם לקוח, קיום שיחות צ'אטבוט וניתוח הצלחת עסקה על בסיס היסטוריה של פעילות הלקוח.


ההבדלים המרכזיים בין Microsoft 365 Copilot לבין כלי AI אחרים

וMicrosoft 365 Copilot משולב כפעולה אפשרית בתוך ארבעת הכלים המרכזיים של 365, לצורך הגברת הפרודוקטיביות שלהם. זהו חלק מהתנועה הגדולה יותר של AI, שמטרתה לשנות את הדרך בה אנו עושים שימוש בעזרי המחשב שברשותנו.

וMicrosoft 365 Copilot תוכנן במיוחד כדי לשפר את הפרודוקטיביות בתוך המערכת האקולוגית של Microsoft 365, תוך מינוף למידת מכונה, כדי להציע המלצות ותובנות חכמות המבוססות על דפוסי העבודה והעדפותיו של המשתמש. כמה הבדלים מרכזיים בין ה- Microsoft 365 Copilot לבין כלים אחרים של AI:

  1. וMicrosoft 365 Copilot מוכוון במיוחד כדי לשפר את הפרודוקטיביות בתוך סביבת Microsoft 365 ובמשימות השונות המבוצעות בה, בעוד שכלי AI אחרים, דוגמת ChatGPT, הם כלים המתאימים יותר למטרות כלליות שניתן לשלב במגוון רחב של יישומים ופלטפורמות.

  2. אינטגרציה עם נתונים: Microsoft 365 Copilot משלב מודלים של שפה גדולה (LLMs) עם הנתונים ב-Microsoft Graph, כולל לוח השנה של המשתמש, מיילים, צ'אטים, מסמכים, פגישות ועוד.

  3. כלי AI אחרים מותאמים עבור פונקציות עבודה ספציפיות, כגון כתיבת תוכן או יצירת קוד, לעומת Microsoft 365 Copilot , שמציע מגוון של תכונות ואינטגרציות.


ניתן לראות כי היתרונות המרכזיים של ה Microsoft 365 Copilot - לעומת כלים אחרים הם:

  • התייחסות נרחבת לקבצים ומסמכים באופן שמאפשר עבודה יעילה עם יישומי אופיס.

  • יכולת התייחסות לטקסט שבתוך אפליקציית 365, גם בבקשה הראשונית וגם בהמשך השיחה.

  • ביצוע פעולות שמותאמות לכלי האופיס הספציפי, לדוגמה אנימציה ב-Power Point.

הודות להשתלבותו של Microsoft 365 Copilot בכלי העבודה, אשר מהווים עבור רבים, הן בעולם האישי והן בעולם הארגוני, כלי העבודה הבסיסיים והמרכזיים ביותר, הצליח ה- Microsoft 365 Copilot כבר בתקופה הקצרה מאז הושק, לצבור אוהדים רבים.

על פי סקר שערכה מיקרוסופט בקרב משתמשי ה- Microsoft 365 Copilot ברחבי העולם עולה כי למעלה מ-89% מהמשתמשים בו מרוצים מאוד מהשימוש בו, ותיארו אותו כ"עוזר אישי" שאחראי על ביצוע משימות רוטיניות וטכניות, ובכך חוסך עבורם זמן ואנרגיה, ומאפשר להם להתפנות ל"מה שחשוב באמת".

לסיכום, Microsoft 365 Copilot משולב באפליקציות בהן אנו משתמשים מידי יום בעבודתנו, מייעל את העבודה, ובזכות כך מפנה לנו זמן להשקיע בתהליכי חשיבה מתקדמים. באמצעות הכלי, ניתן להגדיל את הפרודוקטיביות שלנו, את היצירתיות, ולהביא אותנו לרמות גבוהות של מיומנות.


מקורות:


bottom of page