top of page

ירחון ROM |

גיליון מס׳ 205

אוקטובר

2016

לגירסת הדפסה

2

מירב בר-שדה

מאת:

ניהול חווית משתמש

ניהול חוויית לקוח מוצלחת (או - יצירת נאמנות באמצעות עיצוב חווית הלקוח) על אף שהעידן החדש מזמן לארגונים אתגרים והזדמנויות ליצירת חווית...

זמן קריאה:

דקות

2

אלה אנטס

מאת:

זה הזמן לפורטל ארגוני במובייל

כבר ב-1931 תיאר הסופר אריך קסטנר טלפון נייד בספרו "שלושים וחמישה במאי". ב - 1973 ביצע מרטין קופר, הנחשב לממציא טכנולוגיית הסלולר, את...

זמן קריאה:

דקות

2

ליאור מורן

מאת:

ONENOTE

כבורג קטן במערכת הארגונית הגדולה יוצא לי לחשוב לפעמים על כל המידע הזה שסובב אותי, זה נכון שיש המון כלים והמון תהליכים בהם הארגון משקיע...

זמן קריאה:

דקות

2

ד"ר מוריה לוי

מאת:

Critical Knowledge Transfer - סיכום ספר

הספר Critical Knowledge Transfer: Tools for Managing your Company’s Deep Smarts, הינו ספר שנכתב במשותף ע"י Dorothy Leonard, Walter Swap...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות- אוקטובר 2016

מאמר מהעולם- How Microsoft Supports Knowledge Management in the Cloud

בלוג- Social KM is Better KM

כנסים- אוקטובר 2016

bottom of page