top of page
ירחון ROM
גיליון מס׳ 205
אוקטובר
2016
3
מירב בר-שדה
מאת:
ניהול חווית משתמש
ניהול חוויית לקוח מוצלחת (או - יצירת נאמנות באמצעות עיצוב חווית הלקוח) על אף שהעידן החדש מזמן לארגונים אתגרים והזדמנויות ליצירת חווית...
זמן קריאה:
דקות
3
אלה אנטס
מאת:
זה הזמן לפורטל ארגוני במובייל
כבר ב-1931 תיאר הסופר אריך קסטנר טלפון נייד בספרו "שלושים וחמישה במאי". ב - 1973 ביצע מרטין קופר, הנחשב לממציא טכנולוגיית הסלולר, את...
זמן קריאה:
דקות
2
ליאור מורן
מאת:
ONENOTE
כבורג קטן במערכת הארגונית הגדולה יוצא לי לחשוב לפעמים על כל המידע הזה שסובב אותי, זה נכון שיש המון כלים והמון תהליכים בהם הארגון משקיע...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page