top of page
כתבות מקצועיות רלוונטיות


לנהל לקחים- היום שאחרי
כולנו רוצים להצטיין. שיפור מתמיד הינו כלי לשפר את עצמנו, שוב ושוב, בשאיפה אל הפסגה. הפקת לקחים שיטתית מהפעילות שלנו היא דרך נהדרת לשיפור...
ד"ר מוריה לוי
8 במרץ 2022


קפה ידע
כל מנהל ידע עוסק בשיתוף ידע. מצד אחד- כל כך בסיסי, מאידך- כה מורכב, מאתגר ועדין, כדי לגרום לאנשים לפתוח את ליבותיהם, מוחם ופיהם- ולשתף....
ד"ר מוריה לוי
2 במרץ 2022


דמויות משתמשים Users Personas
דמויות משתמשים (Users Personas) הן כלי שנועד לייצג סוגי משתמשים שונים באתרים, מוצרים, מותגים ועוד, על בסיס שימוש וצורך דומה. דמות משתמש...

הדס גיל
1 במרץ 2022


Designing a Successful KM Strategy - סיכום ספר
הספר, Designing a Successful KM Strategy: A guide for the knowledge management professional, הוא ספר שנכתב על ידי Stephanie Barnes &...
ד"ר מוריה לוי
1 במרץ 2022
bottom of page
