top of page
external-file_edited.png
רוצים ללמוד עוד על חוויית משתמש - UX?
הנה מספר כתבות שאולי יעניינו אותך:

עיצוב ממשקים | ארגון מידע | UX בעולם ניהול הידע

חוויית משתמש (User Experience – UX) עוסקת באופן שבו אנשים מרגישים, חושבים ופועלים כאשר הם באים במגע עם מערכת, מוצר או שירות.
בעולם שבו קיימת הצפה של מידע, UX טוב הוא לא מותרות - אלא תנאי לשימוש אפקטיבי ולחוויית ערך.

ארגונים רבים מבינים היום שהצלחה לא נמדדת רק בפונקציונליות של הפתרון - אלא גם ביכולת שלו להיות מובן, נעים לשימוש, מזמין וזכיר.



מתכננים פתרונות ניהול ידע עם חוויית משתמש במרכז

ב־ROM אנו מתמחים בתכנון ועיצוב פתרונות ניהול ידע מתוך חשיבה מעמיקה על חוויית המשתמש הסופית, כולל:

  • ארגון קוגניטיבי של המידע - היררכיות ברורות, מבנה דפים אחיד, זרימת תוכן לוגית

  • עיצוב רגשי וויזואלי - שימוש בצבעים, תמונות, סמלים ואייקונים שמקלים על ההתמצאות ומחברים רגשית

  • הנגשת תוכן מורכב - התאמה לשפה ארגונית, פישוט טקסטים ושימוש בתבניות חוזרות

  • התאמה למשתמשים שונים - עובדים, לקוחות, שותפים - כל קהל עם צרכיו וחווייתו


בין אם מדובר בפורטל ידע, במאגר מסמכים או במערכת תפעולית - UX איכותי הופך את המידע לזמין, שמיש ואטרקטיבי.



למה זה חשוב?

  • שיפור השימוש בפלטפורמות ידע ארגוניות

  • הגברת המעורבות והחזרת משתמשים למערכת

  • קיצור זמני חיפוש וקליטת מידע

  • הפחתת עומס קוגניטיבי ושיפור ביצועים

  • העלאת שביעות רצון מהשירות או מהעבודה היומיומית


כי משתמש מרוצה הוא משתמש חוזר

אנחנו ב-ROM רואים ב-UX לא רק עיצוב - אלא חלק בלתי נפרד מתרבות ארגונית שמכבדת את המשתמש.
כשידע נכתב נכון, מאורגן היטב ומוצג בצורה נגישה - הוא באמת מתממש בשטח.

חוויית משתמש - UX

להפוך מידע לחוויה זכירה ונגישה

bottom of page