top of page
ירחון ROM
מהדורה מס׳ 56
מאי
2004
6
סיון הלוי
מאת:
קהילות ידע ביפאן
לאחרונה נתגלגל לידי מאמר שנכתב ע"י ד"ר היידאו ימזקי מיפאן. ד"ר ימזקי הוא ציר מרכזי ומוביל של Knowledge Management Society of Japan (KNSJ)...
זמן קריאה:
דקות
2
ד"ר מוריה לוי
מאת:
מומחה תוכן
מומחה תוכן ייעודי הוא עובד שבבעלותו ידע מקצועי העונה על אחד מצרכי הידע בארגון. המומחה הייעודי משמש ציר מרכזי בכל אחד מפתרונות ניהול הידע...
זמן קריאה:
דקות
3
סיון הלוי
מאת:
כמה תובנות על תובנות
כאשר אנו בונים מאגר תובנות אנו עומדים בפני כמה יעדים ואתגרים; ראשית, אנו שואפים ליצור מאגר חי ועדכני שהידע מתווסף ומצטבר בו דרך קבע....
זמן קריאה:
דקות
4
אייל פייר
מאת:
אחזור מידע ארגוני בלחיצת כפתור
הקדמה את המשפט הבא וודאי כבר שמעת רבות: "בארגונים רבים (ובעיקר ארגונים עתירי ידע), קיימת בעיה לאפשר גישה קלה ופשוטה למידע הקיים במערכות...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page